Eerste bladzijde is af

by - november 08, 2012


Precies 1 maand geleden ben ik met haar begonnen, en nu is de eerste bladzijde ook af.
 Ik had de eerste bladzijde al wel eerder af kunnen hebben maar ik miste nog wat
kleuren, dan maar eerst verder met de tweede bladzijde, dus daar is ook al een mooi
stukje van te zien! Het is een fijn werkje, niet zo veel kleuren en het borduurt gewoon
ongelofelijk lekker, net zoals de Fall Fairy. Eigenlijk zou ik met Her Special Place 
verder moeten gaan, ze is immers bijna af maar ik kan me er steeds niet toe zetten.


De kleuren op de foto kloppen niet helemaal, het licht is natuurlijk slechter zo
s'avonds en mijn accu van de camera is kapot. :( Dus het worden tijdelijk even foto's
van mijn mobiel. Niet geweldig maar het kan er mee door. Hopelijk heb ik volgende 
week een nieuwe accu, zodat ik weer mooiere foto's kan maken.
Op naar de volgende bladzijde!



You May Also Like

12 Reacties

  1. Gewoon lekker doen waar je op dit moment zin in hebt!
    Dat andere werk komt heus wel een keer af.
    Ik heb bijvoorbeeld nu geen zin in een Haed, maak liever mijn andere dingen eens af.
    En dan komt de zin ook wel weer een keer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat ging lekker snel! Het is en blijft een hobby, dus het moet leuk blijven hé. Gewoon de werkjes maken waar je zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kleuren heeft dit werk, kijk al uit naar de tweede bladzijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het maakt toch niet uit dat je aan deze bezig bent, als je maar geniet want het is eenmaal een hobby he :) Ik vind hem wel heel gaaf worden! En je mobiel maakt dan wel hele goeie foto's, want mijne....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie vordering en ja zoals pauline zegt doen waar je voor het ogenblik zin in hebt! is een hobby he..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren, lekker genieten van datgene waar je mee bezig bent!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaat snel zeg. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke blog! Jammer dat je geen bloglovin hebt anders was ik je zeker gaan volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben je gaan volgen met bloglovin!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach joh..dat andere komt wel..je zult zien..op een keer pak je het op en ga je aan de slag. Dit wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. er is terug een heel mooi stuk bijgekomen, doe zo voort

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je snel gedaan, het is al een heel mooi stuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥