Kaarten week 45

by - november 11, 2012

Eerder vertelde ik al dat ik meer kaarten wil gaan maken, minimaal 1 kaart per
week luid de belofte aan mijzelf. Deze week is mij dat ook gelukt, onderstaande
kaarten ( 3 stuks) heb ik gemaakt. Het papier dat ik voor het Magnolia kaartje
heb gebruikt is van Janneke Brinkman, met vlinders en bloemetjes. De rest
van de kaarten heb ik gebruik gemaakt van schaduwpapier, en verschillende
'Creatief Papier Blokken'
van de Wibra. De kaarten zijn afgemaakt
 met wat plaksteentjes en stickers.





De voorraad groeit mooi op deze manier! Eens kijken welke kaartjes ik deze
week ga maken. Ook de Snowflakes groeien mooi, nog even en ik kan de tas in 
elkaar gaan zetten! Genoeg leuke projecten dus! ^^

Ik wens iedereen nog een fijne zondag,


You May Also Like

9 Reacties

  1. leuke kaarten, fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze schitterend!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes, de kikker vind ik echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt! Die zullen de ontvangers zeker weten te waarderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes, het gaat je goed af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt deze week! Jij ook een fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaarten! zoveel leuker dan een gekochte! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je goed bezig! Hele mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn de kaarten leuk geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥