Schoolmap

by - november 12, 2012

Dit schooljaar mochten we niet meer met de laptop aantekeningen verwerken
( om de aandacht beter bij de les te houden) dus besloot ik om een Multomap te
gaan gebruiken. Zo kan ik makkelijk papieren bijvoegen en er weer uit halen.
Natuurlijk wilde ik zelf de map personaliseren met een stofje en een gehaakt item.
Na een middagje knutselen is dit het resultaat geworden


De bedoeling was om beter met de naaimachine te leren werken maar die
van mij werkt niet goed, dus ik heb alles met de hand vastgenaaid. Als je eenmaal
de smaak te pakken hebt, heb je het ook zo af. Alleen het stofje vond ik nog wat
saai dus ik besloot om een bloem erbij te haken, deze maakt het helemaal af.
Persoonlijk en uniek, zo'n map heeft niemand! Zo wordt studeren nog leuker ;)
Met dit projectje heb ik al 1 doel behaald van mijn Life List.

Nu weer verder met de Snowflakes..



You May Also Like

11 Reacties

  1. Netjes gedaan, mooie kleur; het ziet er heel goed uit! En net wat je zegt: zo een heb jij alleen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, een mooi stofje en een knappe bloem maakt het geheel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk,

    ps. geen hobby spulletjes zouden we meer kopen toch hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi klopt, alles wat ik heb gebruikt had ik in de kast liggen ^^
      Oke de stofjes had ik laatst dan wel gekocht.. Maak nu eerst wat projecten af voordat ik wat nieuwe begin.

      Verwijderen
  4. Wat super leuk en een goed idee ook!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke map is het geworden en met die bloem erop...top! en lekker weer terug naar de multomap ;)...ik hou daar wel van! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou ook wel van die ´ouderwetse´ dingen zoals verslagen met de hand schrijven, brieven en kaarten sturen, een echt boek lezen, lange boswandelingen op zondagen maken. We zijn wel één van de weinigen denk ik zo ;)

      Verwijderen
  6. ik gebruik nog vaak een multomap, erg handig om dingen tussen te voegen.

    Die van jou is erg leuk zo.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk geworden Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit. Mooie kleur paars.
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥