De Cheeta twee jaar verder

by - november 14, 2012


Twee jaar geleden begon ik aan dit borduurwerk. Dit was toen de grootste waar ik mee
 bezig was, vandaag de dag is dit een van de kleinere alweer. Het patroon telt 294 bij
280 kruisjes en heeft 150 verschillende kleuren. Heel spannend was het toen,
mijn eerste borduurwerk dat geen pakket was! De stof en garens bij elkaar zoeken.
Het is helaas geen makkelijk werkje, er zit zoveel confetti in!  Ik denk dat dit ook de
 rede is dat ik zolang niet aan haar gewerkt heb. Dit en de afwijkende kleurenlijst.
De laatste update is alweer van 4 Mei 2012. Ook mijn stofkeuze van toen ben ik niet
meer zo tevreden mee, ze wordt grover dan mijn andere werken. Maar ik ga niet
overnieuw beginnen! Daarvoor zit er teveel geld en tijd in. Nu ik haar zo weer zie
beginnen de kriebels toch wel weer te komen, van veraf is ze heel mooi. Misschien dat
ik haar af en toe wel weer zal oppakken, afwisselen blijft fijn. Ik ben benieuwd hoe
ze over 1 jaar eruit zal zien ^^


You May Also Like

11 Reacties

  1. Ze is echt mooi! En ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe ze er over 1 jaar uit ziet. Wie weet is ze opeens wel af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat ze dan al af is, er zit nog zoveel werk in! Maar hoop wel dat ze dan toch wel op 2/3 deel zit ofzo.

      Verwijderen
  2. Het is een prachtige afbeelding en wat je tot nu toe gedaan hebt vind ik prachtig! (ga het je echt niet na doen)
    Je hebt er nog heel wat uren aan te spanderen, maar laten liggen zou wel heel erg zonde zijn. Het is een mooie uitdaging, lijkt mij; juist omdat het materiaal niet helemaal naar je zin is, misschien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je cheeta is echt een prachtig werkje,
    en voor het geen wat je al gedaan,
    is het zeker zonde om te laten liggen.
    Gewoon af en toe er aan werken,
    ooit zal die vast af zijn.

    Veel plezier met je ander hobby's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze ook prachtig! Wat ik soms doe met (brei)werkjes die blijven aanslepen is een UFO-week, dan duik ik in mijn "nog af te maken"koffer en haal ik er eentje uit waar ik dan een week aan werk, dit telkens de derde week van de maand. Zo raken die ook stukje bij beetje weer af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch maar af en toe wat aan doen hoor!
    dit is echt een prachtig werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtig werk, maar dat wist je al.
    Ook ik ben nieuwschierig hoe ze er over een jaar er uit zou komen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een schitterend borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, deze ziet er erg super gaaf uit.
    Nog veel borduur plezier eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit nog steeds een prachtig werk! Binnenkort krijg je nog meer kriebels en is er weer een update ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥