Christmas Kitten #1 af

by - november 17, 2012


Dit kleine katje was een leuk tussendoortje om te maken, zo leuk dat ik
haar tussen alle bedrijven door nog wel redelijk snel af heb gemaakt vind ik.
Ze heeft maar een paar kleuren in tegen stelling tot mijn HAED's dus weinig
aan-en afhechten. De stiksteekjes waren wel even wennen, ik had nog nooit 
eerder hiermee gewerkt, maar ik heb jullie tips wel opgevolgd hoor. Gelijk met
die stiksteekjes beginnen en niet pas op het einde! Dan valt het reuze mee, het
maakt het werkje wel een stuk mooier. Nummer 1 is af, misschien dat ik nog
aan een tweede ga beginnen ( ik heb in totaal 6 verschillende patroontjes) voor
mijzelf. Dit kleintje wordt namelijk een cadeautje aan iemand voor kerst.


Ik wens iedereen nog een heel mooi en creatief weekend.
PS: misschien zien jullie het al wel maar ik kan weer mooiere
foto's maken, ik had een nieuwe accu besteld. ^^



You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat lief! Mooi gemaakt!
    Fijn dat je camera het weer goed doet.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden, altijd fijn als de camera het doet;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk klein werkje.
    Fijn dat je camera het weer gewoon doet, het is anders zo zonde.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is helemaal super gaaf geworden. Ik heb het patroontje ook, zo leuk. Kan me voorstellen dat je er meer gaat maken hoor! Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een lief katje...in de kerststemming.
    Hij is harstikke mooi geworden
    en je hebt hem zeker snel afgekregen.
    Ben benieuwd naar de andere kittens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een lieverd zeg. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een super leuk schattig werkje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi werkje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥