Owl bag Inpiration

by - november 18, 2012


Laatst zag ik op de markt een leuke tas hangen, natuurlijk in een vorm van een uiltje.
De veren waren van verschillende soorten stof gemaakt, dit gaf een erg leuk effect
maar helaas was hij erg duur en ook te klein. Maar waarom kopen als je het ook heel
goed zelf kan (na)maken? Na even zoeken vond ik al een aantal leuke voorbeelden,
wel iets anders dan die tas-op-de-markt maar niet minder leuk.


De tas links bovenin vind ik erg mooi, snel maar even de Krokodillen steek leren
dus ^^ Ook de tas met kleinere,gehaakte uiltjes geeft een leuk effect.  Leuk met die
verschillende kleurtjes en grote (en onnozele) oogjes. =) Welke is jullie favoriet?

Hij kijkt een beetje boos maar ik vind hem zo gaaf! Hij lijkt wel een beetje op zo'n
grote Oehoe. Prachtig met die bijna lichtgevende ogen!

En als ik toch aan het haken ben, een bijpassende portemonnee?

Voordat ik aan mijn uilen tas begin moet eerst de Snowflake tas af zijn hoor.
Het wordt tijd dat de WIP lijst iets korter gaat worden ^^

En.. heb ik jullie op ideeën gebracht?



Inspiratie gevonden op: KookalooCutelittlecrafts,Prettycrochetshop


You May Also Like

8 Reacties

  1. ze zijn een voor een prachtig , kan alleen niet haken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, maar nee je hebt me niet op een idee gebracht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er heel leuk uit, maar ik blijf het maar even bij borduren houden.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehh ja ik heb ze ook al eens voorbij zien komen! De tas met alle kleine gekleurde uiltjes is mijn favoriet. Op ravelry zag ik ook granny squares met uiltjes waarvan k de uiltjes nog leuker vond dan deze tas! Lijkt me ook gaaf er ooit één te maken... Nu eerst maar eens verder met mn sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tassen zeg! Helaas kan ik niet haken, ik houd het maar bij borduren!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥