2 kerstkaartjes

by - november 19, 2012






Een tijd geleden kwam ik op deze en deze site leuke borduur patronen tegen.
Sommige zijn gratis te downloaden ( zoals deze twee ) maar de betaalde patronen
zijn het ook zeker waard om een kijkje te nemen. Zoals jullie weten hou ik van simpele
kaarten, geen poespas maar gewoon een mooi borduurseltje en wat stickers om ze af
te maken. Beide zijn binnenin ingekleurd om wat meer kleur aan de kaart te geven.
Bij de volgende kaarten zal er wel gebruik worden gemaakt van wat kerstpapier.
Een oude hobby is weer opgepakt, steeds meer kaarten worden gemaakt! ^^





You May Also Like

7 Reacties

  1. Ze zijn erg mooi! Blijft altijd leuk om kaarten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker door blijven gaan, ze zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Amai ik stond hier gigantisch achter met lezen, nu bijgelezen hoor :-)
    Je hebt mooie werkjes erop staan en die uilentassen zin leuk, ik ben benieuwd welke je gaat haken hoor.
    Ik ben aan het leren haken en breien,...tja had nog geen hobby's genoeg hé :-))

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥