Rotatie

by - november 21, 2012

Iedereen heeft een eigen smaak en een eigen manier van werken. Maar goed ook
want anders maakte iedereen hetzelfde borduurwerk. Hoe saai zou dat zijn??
Vaak lees ik dat mensen een bepaalde rotatie hebben, een manier van uitzoeken aan
welk borduurwerk ze nu gaan werken. Ik ben toch wel benieuwd, hoe doen jullie dat?

Borduur je gewoon waaraan je op dat moment zin in hebt of heb je een bepaalde volgorde?
Misschien werk je op sommige dagen aan het ene borduurwerk en in het weekend aan
een andere. Heb jij een bepaalde manier van werken?  Ik zelf werk gewoon waar ik op
dat moment zin in heb. De laatste tijd was dat vooral de Mini Autumn Cat Magic en 
het Kitten Christmas Ornament #1. Nu het katje af is ga ik weer verder aan de MACM.
Hieronder zie je de 3 werken die ik in omloop heb.



WIP's ( work in progress) probeer ik zo snel mogelijk af te ronden maar ik moet
er wel de tijd en ook zin in hebben. Her Special Place ligt al een hele tijd stil omdat ik
nu liever aan de MACM werk. Ik weet niet meer wie dat deed maar iemand werkte iedere
4e week in de maand aan haar WIP's, om toch te zorgen dat ze af komen. Een slimme manier!

Dus.. heb jij een bepaalde manier van werken?



You May Also Like

6 Reacties

  1. Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb!
    Maar soms wissel ik wel, als het lastig wordt en je steeds fouten maakt bijvoorbeeld, dan kan je het beter even weg leggen.En nu ik iets als verrassing maak moet ik wel afwisselen om het niette verklappen.
    De Haeds liggen hier even stil, het is gewoon tijd voor wat anders nu.In het nieuwe jaar misschien af en toe een blad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik borduur eigenlijk waar ik zin in heb, daardoor heb ik nu wel een lange lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik werk ook gewoon waar ik op dat moment zin in heb, soms ben ik de duitse herder zat, en dan ga ik verder met de stafford. En als ik geen zin heb in borduren, dan zoeken we gewoon wat anders creatiefs op ^..^ Heb nog genoeg werkjes die nog rustig op mij liggen te wachten... de kimono, werkje van mido en nog een werkje van MB. Genoeg te doen nog, geen tijd voor vervelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik borduur waar ik zin in heb, het werk moet me wel boeien, anders wordt het zo saai.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed en ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je werken worden erg mooi. Ik doe meestal mijn werken om te beurt oppakken, maar soms heb ik toch meer zin in het één dan het andere.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥