Rugklachten & Kerstballen breien

by - november 22, 2012


Ik heb er al een tijdje niet meer over geschreven maar jullie weten toch nog
wel dat ik Juni ineens weer last van mijn rug kreeg? Een beknelde zenuw was de 
veroorzaker. Na 4 maanden fysiotherapie en het wat rustiger aandoen ging het gelukkig
weer beter. Ik ging weer hele dagen stage lopen op mijn nieuwe stage bedrijf, mijn  chool
begon op 6 November en alles zag er weer goed uit. Ik had nieuwe,frisse moed en energie
voor het nieuwe schooljaar. Dit duurde maar eventjes helaas. Anderhalve week geleden
kreeg ik weer rugpijn, met uitstralingen naar het been. Ik zag het niet zitten om weer naar de
Fysio te gaan dus besloot ik om de dokter te bellen. Ik vond het wel erg snel weer terug komen!


Rust, geen belasting maar wel beweging voor mijn rug en pijnstillers werden aangeraden.
Ook moest ik een Röntgen foto laten maken, hier kreeg ik vanmorgen de uitslag van.
Alles was goed en er was niets op te zien, ook geen Hernia. Goed nieuws dus maar
we weten nog steeds niet hoe dit alles nu komt! Maandag ochtend heb ik een afspraak bij een
ander soort therapie,  Oefentherapie Cesar en Mensendieck, deze zouden mij verder
kunnen helpen. Ondertussen doe ik het rustig aan, stage is lichamelijk nu te zwaar ( kennels
uit staan boenen en veel buk- en tilwerk) dus dat gaat sowieso niet door. Op 'goede' dagen
ga ik wel naar school. Hopelijk heeft de nieuwe Fysiotherapeut wat antwoorden voor mij..


 

Om toch nog iets leuks te melden, ik ben begonnen met kerstballen breien!
Super leuk om te doen, makkelijker ook dan ik dacht. Mij leken die patronen inbreien
altijd zo  moeilijk maar dat valt reuze mee! Het enige dat lastig is dat je draden
steeds om elkaar gewikkeld raken. Iemand die daar nog een goede tip voor heeft?

Bedankt voor al jullie lieve reacties, ook op mijn facebook,! Ik zal jullie
op de hoogte houden en snel weer een update posten.


You May Also Like

3 Reacties

  1. Oei, heel veel sterkte met je rug, dat doet gemeen pijn.
    Je kerstballen zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die kertballen zeg!
    En hopelijk kunnen ze je maandag verder helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte met je rug!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥