Pompoen Bloemstukjes

by - november 01, 2012


De inspiratie kwam door Samhain, snel werden er wat materialen
en bloemen gehaald. Het aanrecht werd bedekt met kranten, het blok oase
zuigt zich vol met water, de stelen van de bloemen worden schuin afgesneden
en de pompoen wordt uitgehold, al snel voelt het weer als van ouds. Takjes die
je om de oren vliegen, het ijzerdraad die je in de vingers prikt en die echte bloemen
geur... Sinds ik 3 jaar geleden  met mijn Bloem & Design opleiding ben gestopt heb
ik dit gevoel niet meer gehad. Een oude liefde en hobby die af en toe wel weer 
zal worden opgepakt.  Dit waren mijn creaties van vandaag.







Maken jullie ook weleens bloemstukjes?  Of heb je misschien
een Jack-o'-lantern gemaakt?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Oh, dat zijn natuurlijke kunstwerkjes! Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat super leuk zeg! Echt een herfst kunstwerkje.
    Leuk ook trouwens, je nieuwe header :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze prachtig! Ik heb geen geduld voor bloemschikken, vind het wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je pompoenen leuk! Zelf heb ik niet het geduld om te bloemschikken. Heb dat is één keertje gedaan, was echt niet aan mij besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, het ziet er schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat super leuk geworden zeg! De laatste keer dat ik een bloemstukje gemaakt heb is op de middelbare school toen we ook bloemschikken hadden. En dat is al weer wat jaartjes geleden hihi! Ik heb dit jaar helaas geen jack-o'-lantern kunnen maken omdat ik nu natuurlijk nog in Noorwegen zit. Maar volgend jaar weer een nieuwe poging!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Michelle,

    Ooohhh hoe schattig en wat zullen die mooi staan te pronken in huis ség!! Knap gedaan hoor.
    Ik heb ooit ook eens één bloemstuk gemaakt, met heide en roosjes , zo leuk omte doen, en inderdaad de geur van verse bloemen in huis en ook gewoon zo tof, omdat het zelfgemaakt was :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn echt heel erg mooi geworden. Je bent wel heel erg creatief hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is heel mooi, je bent creatief Michelle, leuk om te zien wat jij allemaal in elkaar fröbelt.|

    Fijne dag en de groetjes van Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥