Red and Orange leaves

by - oktober 22, 2012


Heel wat steekjes zijn er bij gekomen sinds mijn laatste update. De herfst bladeren
van deze bladzijde staan er nu bijna helemaal op, de muts is al een stukje 
zichtbaar en nu wachten alleen het maantje die aan de muts hangt en de
achtergrond om geborduurd te worden.



Deze mooie rood- en oranje tinten kom je nu volop tegen in
de natuur, geen wonder dat ik dit werkje niet kan laten liggen!
Zoveel inspiratie en kleuren pracht om mij heen..


'Autumn is the season of liberty. Instead of being green,
leaves can choose between yellow,red,brown and orange.'

You May Also Like

13 Reacties

  1. Je schiet al aardig op!
    Heerlijk, die warme kleuren overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige oranje tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je borduurwerkje wordt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat word dit prachtig, die kleuren vind ze echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi!!! prachtig om dat nu in deze tijd te borduren. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kleuren en wat ga je lekker hard. Het wordt prachtig. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi wordt het, geniet ervan.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, super gaaf die herfstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleuren, past wel bij dit weer buiten! Je hebt echt al flink doorgeborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi !! Toevallig heb ik ditzelfde katje een tijdje als profiel foto gehad ; )
    Een hele fijne dag !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥