Gehaakte Kerst beestjes

by - oktober 28, 2012


De laatste tijd ligt de haaknaald niet stil. Van het ene cadeau val
ik in het andere en de kerstdagen komen er natuurlijk ook weer aan.
Voor mijn dierbaren maak of koop ik dan altijd wat extra's, dit jaar zullen deze
beestjes worden weggeven. Bij ieder persoon wordt een ander beestje gezocht,
de ene vriendin houdt van panda's en de andere van muizen ( linker beestje 
krijgt dus nog snorhaartjes) zo krijgt iedereen een persoonlijk kerstbal-beestje.


Het patroon kan je HIER vinden.
Leuke kleine projecten die je heerlijk even tussendoor kan maken..

Ik wens iedereen nog een hele fijn avond,


You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat een super leukerd. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk zeg! Misschien dat ik die ook wel eens ga proberen te haken :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om deze diertjes weg te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig! Persoonlijke cadeautjes geven zoveel extra... leuk en erg lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk geworden Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk!
    Je bent echt heerlijk aan de haak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Michelle,

    Oh ik vind ze geweldig tof en mooi gemaakt !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leukkk!!! oh dat zijn leuke kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥