Aantal Cadeaubonnen en Euro's lichter..

by - oktober 30, 2012

Vorige week zag ik dat ik nog twee cadeau bonnen van Bol.com had
liggen en laat ik nu net een kilometers-lang-verlanglijstje er hebben =)
Deze twee leuke haak-boeken zijn het geworden.


Het boekje Haken in stijl leek me zo leuk omdat het vol staat met 
cadeau ideeën, en dan een keer iets anders dan Amigurumi knuffels. Het boekje
Amigurumi & Forest Friends spreekt natuurlijk voor zich, wie kan nu een boekje vol
met patronen van bosdieren weerstaan? Vooral de grote paddenstoel, uiltjes en
trolletjes  zijn erg leuk. Maar ook een lief hertje kan gehaakt worden. =)


En als dat nog niet genoeg was ben ik vanmiddag na stage heerlijk gaan winkelen.
Ik had nog twee cadeau bonnen van The Body Shop gekregen en die waren tot
morgen geldig. Snel even innen dus :) Ik kan altijd wel iets lekkers vinden dus het 
uitkiezen was zo gedaan. Ik ben een heerlijke en voedende handcrème rijker, lekker
straks voor de winter. Ook de agenda voor volgend jaar is uitkozen, dit keer en poezige
agenda van Francien Katten. Met op elke pagina genoeg schrijfruimte ( erg belangrijk)
een getekend kattenplaatje en af en toe een spreuk, info of weetje over katten.

Hier en daar las ik dat Kruidvat leuke haakboekjes zou hebben, nou het haakboekje
vond ik niks maar het boek dat je leert kerstballen breien belande in mijn mandje.
Ook lag er een viltpakketje om een uiltje te maken, voor die twee euro kon ik hem niet
lagen liggen. Alles wat je nodig hebt zit erbij dus ik ben erg benieuwd. Later zal hier
nog wel een update over komen. En als laatste, maar zeker niet het minste...

Ik heb zomaar twee paar schoenen gekocht! Normaal is het een drama, maar nu kon
ik gewoon niet kiezen! Haha ^^ Gelukkig had ik wat extra uren gewerkt dus hoppa
allebei maar afgerekend. Ze zijn beide bruin en komen net halverwege je kuit.
Toen ik die cowboy-achtige laarzen zag was ik gelijk verkocht, zoiets past perfect 
bij mij en mijn kledingstijl op het moment. Een geslaagd shop-middagje dus!

Ben jij al naar de kruidvat geweest voor deze handwerk boekjes en wat vind
jij van mijn aankopen? 



You May Also Like

11 Reacties

  1. Haha dat ene boekje haken in stijl zat ik ook al over te denken om hem aan te schaffen, maar toen dacht ik aan alles wat ik al heb en dat het eigenlijk nog niet nodig was (A) maar super leuk net als je andere spulletjes. En die agenda echt iets voor jouw :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik herken je gedachte, heb ik ook vaak hoor maar had toch die cadeau bonnen liggen dus dacht 'waarom ook niet' Maar de haakboeken collectie begint zo te groeien dat het niet meer in het kastje past, teken om minder te kopen misschien? :P

      Verwijderen
  2. Nou, jij bent erg lief voor jezelf geweest! Heel goed!
    Ik vind die cowboy-achtige laarzen ook geweldig, maar niet voor mijzelf, denk ik, te opvallend.
    Veel plezier met alle boekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, was eigenlijk niet de bedoeling maar je weet het he, als je even de stad ingaat zonder te zoeken vind je ineens heel veel moois :)

      Verwijderen
  3. Ik ben voor het boekje al bij Kruidvat geweest maar was er niet echt kapot van. Veel haakpatroontjes staan ook ongeveer hetzelfde in het boekje kerstgballen haken, dus vond ik de 3,99 nog te veel haha. Jij bent verder lekker geslaagd. Het boek van forest friends heb ik ook, gaaf is hij hè.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen heb je gedaan,vooral je laarzen vind ik super.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke boekjes! Ik kan niet haken maar mijn zus heeft het boekje van forrest en friends ook en ik vind het geweldig. Geniet van je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het boekje kwam ik toevallig vanmiddag ook tegen bij de Kruidvat, heb er ook mee in me handen gestaan en gebladerd. Maar heb het haken toch maar opgegeven, het lukt me niet.
    Ik duik liever achter de naaimachine of hou het gewoon bij borduren. Dus heb het boekje maar netjes laten liggen.
    Je laarzen zijn echt super geweldig, heb er ook al zoooo mega vaak naar gekeken, en telkens denk ik van Nu doe ik het, maar toch zegt er een stemmetje in mij, dat ik het niet moet doen, ik denk dat ik de borduursels te druk vind. Maar toch de laarzen vind ik prachtig. Misschien ooit, als ik geld over heb...haha (droom maar lekker verder)
    Ben benieuwd naar je uiltje, die ben ik niet tegen gekomen, maar denk dat ik wel weet wat je gekocht heb... Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit soort laarzen liet ik normaal ook staan hoor, maar toen had ik vooral zwart en paars tinten in mijn kleding kast hangen. Tegenwoordig is dit veel bruin, oranje en aardse tinten. Kan er nu dus wel bij, soms moet je ff je grenzen verleggen he ;) En duur waren ze niet, haha gewoon goed zoeken ;)
      Jammer dat het haken je niet ligt, als ik je kan helpen hoor ik het graag.
      Maar inderdaad je moet het ook leuk vinden, naaien en borduren is ook erg leuk!

      Verwijderen
  7. Leuke boeken, en andere aankopen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke aankopen allemaal! Ik haak zelf niet, maar leuk altijd om bij andere te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥