De Hortus Botanicus

by - oktober 27, 2012

Weer naar Amsterdam? Ja alweer, omdat ons vorige uitje in het water viel
besloten we om nog eens te gaan, maar nu om meer de natuur in te gaan.
De Hortus Botanicus is hier natuurlijk absoluut geschikt voor.


In de vlinderkas hebben we veel tijd door gebracht, prachtig om zo
dichtbij de vlinders te kunnen komen. Zien jullie die strak blauwe lucht?!

Maar hiervoor kwamen we er.. de prachtige, gekleurde bomen..

Ook al scheen de zon en was de lucht blauw, de herfst was toch wel echt aanwezig!

Deze vlinder ging er mooi voor zitten, ik pakte mijn camera en dacht gelijk
'oh hij is vast alweer weg gevlogen' maar tot mijn verbazing zat hij er nog
en bleef ook een tijdje zo mooi zitten. Dit is mijn eerste-goed gelukte
close-up van een vlinder! Niet slecht he?

Deze was lekker aan het smikkelen..

Van de lente-zomer als alle planten ook mooi in bloei staan komen we er zeker
weer eens. De bomen waren erg mooi nu maar de rest van de tuinen waren 
nat en afgestorven. Maar zeker de moeite waard om een keer  te bezoeke

Zijn jullie er al eens geweest?

You May Also Like

10 Reacties

  1. De foto's vertellen me dat het er echt heel mooi moet zijn en dat jullie een heel fijne dag hebben gehad; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa, ik ben daar ook weleens geweest, zeker de moeite waard!Fijn dat jullie genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Saaie Die foto is echt onwijs goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, ik ben daar nog nooit geweest. Maar wel bij anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto´s! Hortus is echt ontzettend mooi en heeft nu helemaal een speciaal plekje aangezien onze trouwfoto´s daar zijn gemaakt (wel de Hortus in Leiden) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar je hebt prachtige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's zeg! En nee daar ben ik nog nooit geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooe foto's en helaas ben ik daar al een tijdje niet geweest,misschien van het voorjaar maar weer eens gaan kijken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Michelle,
    wat een mooie foto's.

    Groetjes van Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥