Welkom meiske

by - september 15, 2012


Hallo allemaal, ik ben weer terug. Mijn vriend en ik zijn er even heerlijk
tussenuit geweest, we hadden een huisje middenin de natuur in Limburg gehuurd.
Meer daarover in een ander logje, ik moet alle foto's nog uitzoeken dus dat wordt 
waarschijnlijk een leuk klusje voor morgen. ^^ Gistermiddag zijn wij terug gekomen
en zijn eigenlijk gelijk doorgereden naar het dierenasiel. Ik vond het zo zielig dat ons
konijn weer alleen zat en ik wilde zo snel mogelijk een vriendinnetje voor hem zien te 
vinden. Je kan je konijntje gewoon meenemen zodat je ter plekke kan zien of het klikt
tussen de konijnen. Sirus vond het natuurlijk weer allemaal erg spannend, eerst in zo'n 
klein vervoersbakje en toen ook nog een vreemde schuur in met allemaal rare luchtjes.


De eerste koppeling ging wel aardig maar ik had mijn twijfels, toch maar een ander
vrouwtje proberen, en dat was Gucci. Een rustige en lieve dame waarvan de voortanden
zijn verwijderd. Dus speciaal voer en op maat gesneden groenten is wel wenselijk voor
haar. De eerste kennismaking ging goed en bij haar had ik een beter gevoel, ze kwam
ook gelijk nieuwsgierig bij mij kijken en dat vind ik ook altijd een pluspunt. Dus zij mocht
mee terug in dat rare kleine koffertje. Het voer wat ze moet hebben ( Science Selective
Rabbit
) geef ik Sirus ook dus dat was geen probleem. Een paar minuten geleden was hun
tweede kennismaking en die ging ook erg goed. Ze zoeken elkaar op en nemen ook
wanneer het nodig is hun afstand. Gucci die nu trouwens Floortje heet, kreeg gelijk al
een luxe wasbeurt. Dat gaat volgens mij helemaal goed komen. In de volgende update
zal ik schrijven hoe het tussen het stelletje gaat en zal ik wat meer foto's posten.



You May Also Like

8 Reacties

  1. Fijn dat jullie het "gat" hebben kunnen opvullen. Hopelijk blijft het goed gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, ben benieuwd naar de foto's!

    Een schattig konijntje heb je erbij, leuk gezicht die hangoren.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh, wat is het een schatje! Welkom Floortje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverdje! die hangoortjes vind ik zo schattig. Fijn hoor voor Sirus om weer een vriendinnetje te hebben.Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje zeg, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat het zo goed ging tussen de 2 konijnen. Ben benieuwd naar je blogje over de vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥