Weer ziek & Vakantie foto's #1

by - september 18, 2012

Wat leuk om al jullie reacties te lezen, Floortje doet het erg goed hier en vanaf de tweede
dag zitten ze eigenlijk al gewoon bij elkaar in de kooi. Het is nog geen echte  konijnen-liefde
maar ze accepteren elkaar wel, dat is  al een mooi begin. Helaas kan ik niet zeggen dat het
met mij goed gaat, het griepvirus heeft mij waarschijnlijk toch te pakken gehad. Na een
ontspannen weekje in Limburg begon ik zondag middag weer niet lekker te worden, natuurlijk
wel naar stage gegaan omdat ik al een aantal dagen mis en niet zo goede indruk hiermee
heb achtergelaten. Gisteravond en nacht was het helemaal raak, zweten, bibberen, hoofdpijn
hoesten, kuchen, niezen. Vandaag is stage afgebeld en er werd ook een telefoontje naar de
dokter gemaakt. Omdat ik als kind ook vaak ziek was, hebben ze mijn amandelen verwijderd en
hierna ging het een aantal jaar goed. Een jaartje of 3 terug ben ik met dezelfde klachten naar
de dokter geweest en toen bleek dat mijn amandelen weer zijn aangegroeid. Sindsdien ben ik
vaak weer ziek-zwak en grieperig. Voor de griep verschijnselen hoefde ik eigenlijk niet langs te
 komen maar toen ik de amandelen erbij haalden, werd er een afspraak voor vanmiddag
 gemaakt. Ik ben benieuwd of het toch gewoon een griepvirus is, of toch wat anders?!

Maar genoeg hierover, ik heb nog een paar vakantie foto's voor jullie.


Vanaf hier naar Limburg is het ongeveer 2 uurtjes rijden, maar omdat we toch pas om
15.00 uur in het huisje konden besloten we om Roermond even in te gaan. Het was mooi
weer dus na een korte bezichtiging zijn we heerlijk op een terrasje gaan zitten. Vanaf het
terras hadden we uitzicht op dit mooie Prieeltje.


Na het uitpakken en een korte wandeling over het park was het tijd om de schaduw op
te zoeken. De Fall Fairy was ook mee dus er konden wat kruisjes worden gezet. Dit was
trouwens ook de enige dag dat ik heb geborduurd.


Op het park was ook een (kleine) kinderboerderij aanwezig, als dierenliefhebster
kon ik er natuurlijk niet zomaar langs lopen en moesten den geiten en konijnen worden
geknuffeld.


Voor dinsdag was er veel regen voorspeld, maar toen het s'ochtend nog droog was
pakten we onze kans en zijn een lange wandeling gaan maken. Eerst een heel stuk langs
het water en mais, toen langs appelbomen en bossen.


Aan het eind van de ochtend begonnen de wolken zich samen te trekken, en dit was
de laatste foto die ik heb kunnen maken voordat het ging plenzen. Dit was de pont die
auto's over en weer bracht. De rest van de middag hebben we in het huisje en in het
 zwembad door gebracht.


S'avonds tegen 19.30 uur klaarde het ineens op en kort daarna kleurde de lucht zich
in de meest prachtige kleuren. We hebben onze wandelschoenen aangetrokken en zijn terug
naar de pont gelopen om van de zonsondergang en het uitzicht te genieten.

Om het logje niet te lang te maken verdeel ik de foto's. Dit waren een paar foto's van
Maandag en Dinsdag. De volgende keer laat ik foto's zien van een dagje Floriade.



You May Also Like

6 Reacties

  1. prachtige foto's, en veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte, hopelijk weet de dokter er iets voor.

    Leuke foto's van de vakantie, ik ben zeer benieuwd naar de foto's van de floriade.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè, wat vervelend dat je je weer niet lekker voelt; heel veel sterkte en beterschap!
    Het reisje naar Limburg is zo te zien en lezen wel heel leuk geweest. Ik ben benieuwd naar de andere foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's en vooral die laatste is heel mooi! Heerlijk zo even er uit. Als je grieperig bent helpt vlier heel goed, het is nu de tijd om de besjes te plukken. Ook kun je dagelijks wat tinctuur nemen van de echinacea purpurea of mariadistel, bijvoet of guldenroede. Ze voeren gifstoffen af en de echinacea verhoogt je weerstand. Hoe dan ook beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's, ziet er erg gezellig uit. Hopelijk knap je snel weer op, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg vervelend dat ziek zijn. beterschap!
    Maar wel super leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥