Amigurumi konijntje

by - september 19, 2012


De laatste tijd heb ik wat meer gehaakt, een aantal projecten lagen nog op
mij te wachten. Sommigen zijn voor een goed doel, verjaardagen en sommige zijn
een aardigheidje. Dat was dit konijntje ook. Om een familie lid door een moeilijke tijd
te helpen, iedereen maakt of koopt iets voor haar en dat doen we bij elkaar in een 
grote doos en dat sturen we naar haar op aangezien ze op dit moment in het buitenland
verblijft. Het knuffeltje kon dus niet te groot worden, aangezien iedereen wat leuks wil
opsturen. Het patroon komt van Ravelry, zoals jullie kunnen zien heb ik haar een beetje
aangepast. De bloem is van plastic ipv een gehaakte en de oortjes staan rechtop.
Een kaartje met een lieve groet erop en klaar is mijn pakketje.



Ze werd erg goed ontvangen door de rest van de familie, ze verzekerden mij dat
de desbetreffende persoon het ook geweldig zal vinden. Zeker omdat ze mijn
Amigurumi haakseltjes altijd zo leuk vind. Ik ben erg benieuwd naar haar reactie ^^

PS: Gisteren ben ik naar de dokter geweest en het waren niet mijn amandelen die voor
deze ellende zorgen, maar een virus in mijn luchtwegen. Ik heb antibiotica meegekregen
en moet rust nemen. Over een aantal dagen moet ik ook bloed laten prikken omdat de
dokter aan een allergie zat te denken ( omdat ik snel een lage weerstand heb en vaak
verkouden ben ) ik wacht het dus allemaal maar rustig af.


You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een lief konijntje! Klein van stuk maar groot als gebaar ;-)
    Als je maar niet allergisch bent voor huisdieren :-( Nogmaals beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk konijntje zeg! Veel beterschap hopelijk slaat de antibiotica aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk konijntje, en wat ellendig toch van je gezondheid... Hopelijk knap je gouw op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk konijntje, hopelijk knap je van de antibiotica snel weer op.
    Doe het nu nog maar even rustig aan.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn veel zieken zo te horen, mijn jongste is ook thuis met klachten als oorpijn,keelpijn en veel hoesten.
    Lief klein konijntje heb je gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lief konijntje!
    Succes met je gezondheid..
    Ikzelf ben ook al 1.5 week met m;n keel bezig. Heel irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een ontzettend lief konijntje! Ik vind het altijd leuk om een eigen draai aan een bestaand patroon te geven. Leuk om te lezen dat ook jij het persoonlijker maakt! Lijkt mij geweldig zo'n lief cadeautje te krijgen. Hartverwarmend! Heel veel sterkte met het ziek zijn. Neem je rust en begin daarna weer fris aan wat je allemaal te doen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥