Een wolletje voor een pluize-beestje

by - augustus 16, 2012


Als ik iemand een cadeau wil geven vind ik het leukste om het zelf te maken
of om iets persoonlijks uit te zoeken. Vaak neem ik een leuk mandje en vul deze met
producten die bij diegene of bij de situatie/dag passen. Een kennis heeft twee kittens in huis
genomen en het was ook gelijk de eerste keer dat ik bij haar op bezoek ging, dus daar werd
iets leuks voor geknutseld. Omdat zij zelf bloemist is en omdat ze een aantal katten heeft 
nam ik geen bosje bloemen of andere planten mee.



Maar er werd natuurlijk wel iets gehaakt. Dit leuke katje komt van Ravelry af. Ze is heel
simpel om te maken en met een leuk halsbandje en belletje maak je haar helemaal compleet.
Verder had ik nog een leuk boekje gekocht met 'Leuk uitspraken over katten', wat speelgoed
muisjes, balletjes, snoepjes, een blikje Shiny Cat en een springveer speeltje. Het mandje was goed
gevuld zoals jullie kunnen zien. De reactie van haar was erg leuk, de katten waren er ook erg blij
mee, het cadeau werd eigenlijk gelijk besnuffeld en los getrokken =) Het was een middagje heerlijk
knuffelen met deze kleine pluize-beestjes. Erg leuk om weer eens mee te maken, onze Simba
was toch al iets ouder ( ong. 3 maand) toen we haar kregen en ze zijn zo snel uit deze
kitten fase hé. Het verlangen om zo'n kleintje erbij te nemen is wel erg groot nu..
Het blijft alleen bij kijken dit keer, deze twee poezels vragen ook al genoeg aandacht ;)




You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een mooi cadeautje heb je er van gemaakt; geen wonder dat het zo goed ontvangen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een heel leuk mandje van gemaakt. Tof zo'n gepersonaliseerd cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Oh wat tof zo een zelfgemaakt cadeau krijgen, ik doe dat ook steeds, kijken naar het karakter van de persoon of de stemming van de situatie en daar je cadeau op maken, is zo leuk ook hé :-)
    En jij hebt zo een schattig katje gehaakt ség!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit, het is iets wat ik ook wel probeer te doen, maar wat niet altijd makkelijk is.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super leuk uit! En een super schattige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥