Fall Fairy & wat nieuwe borduurwerkjes

by - augustus 12, 2012



De stage uren worden gemaakt en s'middags is er nog tijd om lekker te borduren en het
bos op te zoeken. Dat ik alleen aan de Fall Fairy borduur kan je goed zien, haar prachtige
vleugel komt steeds meer tevoorschijn. De vele confetti steekjes zorgen voor wat vertraging

maar al die kleuren maken het juist zo mooi. Als ik de prachtige vorderingen aan Her Special
Place en de Fall Fairy zie twijfel ik of ik nog met de Cheeta verder moet gaan. De stof stoort mij,

het wit zie je er teveel door en de details zijn lang niet zo mooi. Het is zeker geen echte HAED,
dat wordt duidelijker. De Cheeta laat ik gewoon even voor wat het is en misschien dat ik haar
ooit weer oppak, maar voorlopig niet meer.



De twijfels komen ook wel doordat ik steeds meer prachtige werken tegen kom, zo ook
deze twee. Het koolmeesje zal een cadeau worden en de tweede zal hier in huis komen
te hangen. Het koolmeesje is niet zoveel werk dus die zal als eerste worden gestart, het idee
om aan één of twee grote borduurwerken zoals een HEAD te werken en verder aan iets
kleins groeit met de dag. Ik zie het wel, voorlopig borduur ik nog lekker even verder aan de
Fall Fairy. Ik wens iedereen nog een hele fijne borduur-middag =)




You May Also Like

12 Reacties

  1. prachtig je fall fairy, de andere werkjes zijn ook erg mooi. Die rechtse vind ik super, van welke designer is dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat ga je opeens hard! Mooi wordt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De fall fairy is zeker mooi gegroeid. Wel jammer dat je even stopt met de Cheeta, maar dat komt vanzelf wel weer. En zo niet, dan niet. Gewoon doen waar je zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ga je rap, en ik smelt gewoon bij het rechter werkje, wat is die mooi!!! (maar dat had je van mij vast wel verwacht )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Michelle,

    Wauw, wat ga jij vooruit . Oh en wat een 2 leuke kleine (voor mij is dat dus al groot hoor hihi) borduurwerkjes heb je op het oog ség. Je gewonnen borduurpakketje is ook tof hé, ik werk graag met de pakketjes van Lanarte.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo je hebt er de vaart in zitten, het wordt prachtig!
    Je nieuwe werkjes zijn ook mooi, ben benieuwd wanneer we daar de eerste steekjes van zullen zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoiii Michelle, Wat een prachtige werkjes.
    Bij deze het rechtse plaatje heb ik een patroon van,
    mocht je die nog niet hebben.
    Verder veel borduurplezier.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die met het koolmeesje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi allemaal! Het was wel erg warm hè de afgelopen week, kan me voorstellen dat je dan even wat anders wilt dan borduren :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥