Borduurpakketje

by - augustus 10, 2012


Laatst had ik meegedaan aan een Give-away van Judith, normaal win ik nooit maar
ze had leuke pakketjes dus ik wilde wel meedoen, ik kan het altijd proberen zei ik nog tegen
mijzelf, ik gaf aan dat ik het borduurpakketje van Lanarte wel leuk vond en wachtte af.


Tot mijn verbazing ben ik uitgeloot en dit leuke pakketje met kaartje lag een paar dagen later
 in mijn brievenbus. Hoe leuk! Nogmaals dankjewel Judith =) Ik ben er nog niet mee begonnen
 maar de plek waar hij zal komen te hangen is al uitgezocht dus dat komt helemaal goed!
Ik heb al eerder pakketjes van Lanarte gemaakt en vind het altijd wel fijn borduren, toevallig
waren dat ook allemaal pakketten met vogels. Het waren wel allemaal cadeautjes dus hier in
huis is nog genoeg plek. Zo gauw ik een mooie update voor jullie heb zal ik hem plaatsen..

Fijn weekend alvast,





You May Also Like

7 Reacties

  1. Super leuk pakketje zeg! Ben benieuwd hoe die gaat worden! Jij ook een fijn weekend :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om zo'n pakketje te winnen. Veel borduurplezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kijk al uit naar je updates, enne heel graag gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schitterend patroontje, en nogmaals gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je hebt gewonnen, het is zeker een leuk pakketje. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥