Catit & Fall Fairy

by - augustus 20, 2012


De laatste tijd zat ik al steeds op Zooplus te neuzen, een leuke en goedkope
site voor je dierenvrienden. Het kattenvoer, kattenbakzand en vleesvoer bestelde
ik er al steeds maar ik zag dat de Catit Drinkfontein ook in de aanbieding was.
Drinkfonteinen zijn ideaal voor katten die te weinig drinken, niet graag uit een bakje
drinken, met het water knoeien en katten die graag uit de kraan drinken. Aangezien
de laatste drie punten bij onze kleine Simba passen besloot ik de de fontein te bestellen.
Het water wordt door de filter gereinigd,en de twee liter die er in kan wordt door de
pomp rond gepompt, zodat het water niet stil staat en aantrekkelijker voor de katten
is. Simba vind ( zoals alles) het erg interessant en de eerste 15 min was ze er ook niet
bij weg te slaan. Alle kanten van het ding werden geïnspecteerd en natuurlijk werd het
water ook getest, het is gelukkig allemaal goedgekeurd =) Met deze hitte is 2 liter
vers en gefilterd water voor 2 katten geen overbodige luxe.


Terwijl de katten heerlijk languit op het balkon liggen, zet ik ook wat steekjes


De middagen en avonden zijn wij vaak bij een meertje hier in de buurt te vinden,
je kan er heerlijk zwemmen en luieren op het gras. Veel werd er dus niet geborduurd,
maar zeg nu eerlijk, daar waren de temperaturen ook niet na. Afgelopen weekend was 
het 34 en 36 graden! Nu zakt het gelukkig weer af naar 26 en van de week wordt het
zo'n 22 graden, een heerlijk borduur weertje dus. Lekker op ons eigen balkon.



You May Also Like

9 Reacties

  1. Leuk die foto's van Simba!

    En je Fall Fairy groeit toch nog aardig zo.

    Groetjes YVon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuke foto's zo. En je gaat toch wel rap hoor. Wat word die toch prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Michelle,
    Wij hebben hetzelfde drinkfoteintje voor onze katten.
    Mag ik je een tip geven? Regelmatig helemaal uit elkaar halen en reinigen. Je staat versteld van hoe vuil zo'n fontein vanbinnen kan worden. En je ziet er aan de buitenkant niks van. Ook ervoor zorgen dat de pomp niet droog komt te staan, anders gaat ze stuk.
    Onze katten vinden het fantastisch in ieder geval.
    Je borduurwerk wordt prachtigi
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Tania,

      Bedankt voor je tip, ik had in de handleiding al gelezen inderdaad dat je hem 1x per week uit elkaar moet halen en schoonmaken. Hij bevalt mij tot nu toe ook erg goed, zelfs onze schuwe Tommie drinkt vrolijk van het stromende water =)

      Verwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Leuke foto's van Simba! En ja een potje is maar saai in vergelijk met zoiets hé :-), hier vinden ze het zwembad veel leuker dan zo een saai potje water (het zwembad hangt nog aan elkaar van de plakband nu )

    Je borduurwerk is wel mooi voor de herfst, zo in die prachtige kleuren, ik ga proberen dit jaar eindelijk die pompoenen eens af te krijgen, maar vrees ervoor, moet er nog aan beginnen :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha erg leuke foto's!
    Je borduur werkje is ook weer erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke drinkbak, kan me voorstellen dat katten dat geweldig vinden. Toch zijn er weer wat kruisjes bijgekomen, bij mij is er nog geen kruisje uitgekomen afgelopen weken.

      Verwijderen
  6. Wat schrijf je toch leuk. De fall fairy wordt erg mooi, je ziet de vleugel tevoorschijn komen..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥