Fall Fairy: Bladzijde 6

by - augustus 02, 2012



Op het moment gaat het borduren erg goed, ik borduur een pagina per twee weken.
Een heel mooi resultaat als je het mij vraagt. Zoals jullie aan de updates wel kunnen zien
borduur ik alleen aan de Fall Fairy, ik kan haar maar niet wegleggen. Haar vleugels komen
tevoorschijn, ik heb er maanden op zitten wachten en nu mag ik ze eindelijk borduren.
Her Special Place moet dus nog maar eventjes wachten.

Mijn stage dagen zijn nu veranderd in 5x een halve dag van 5 uur. Vandaag heb ik dit
voor het eerst zo gedaan en het bevalt prima. Ik maak mijn uren en ik hou voldoende
rust-tijd over. Vanmorgen protesteerde mijn rug al, geen verkeerde beslissing dus om de
dagen te gaan halveren. S'middags even in het huishouden bezig en dan weer lekker
verder borduren, heerlijk! Zo kom ik de vakantie wel door..





You May Also Like

13 Reacties

  1. prachtig Michelle, zo mooi dit werk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig effect zo , en heel goed dat je je stage dagen hebt aangepast, je rug moet nog een hele tijd mee.


    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle wat word het mooi en je hebt dat goed gedaan zodat je rug meer rust krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dat je de vleugel tevoorschijn ziet komen, dat geeft idd een boost om verder te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat word het werk toch mooi he, wel fijn dat je de stage hebt aangepast als je nu al merkt dat het te word.

    Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat erg lekker!
    een blad per 2 weken is snel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Hoeveel bladen heeft dit werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig borduurwerk en mooie vordering, gaat goed he.. op naar het einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Michelle,

    wat wordt het mooi zeg en wat ga je snel.
    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, het ziet er al goed uit zeg. En je gaat nog snel ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥