Castlefest

by - augustus 06, 2012


Gisteren zijn vriendlief en ik naar Castlefest geweest. Een middeleeuws en fantasy
festival met mooie muziek, kraampjes,verklede mensen, de oude ambachten, lekkere
 hapjes en dranken en leuke dieren om te zien zoals uilen. Het wordt bij een Kasteel met
 prachtige natuur gehouden, namelijk bij het Kasteel Keukenhof in Lisse. Eerder dit jaar
zijn we ook naar Keltfest geweest, de gelijkenissen zijn te zien. Leuke dingen zoals het 
Wickermanritueel en Lughnadash viering heb ik helaas gemist.  De Wickerman was dit
keer in de vorm van Gaia ( moeder aarde) en dat had ik toch wel graag gezien, helaas
werd dit op de zaterdag gedaan. Wel heb ik kunnen genieten van de sfeer en de mooie
natuur. Zelf heb ik nog een mooie schelp om wierook in te branden gekocht en 
kleding. Over beide zal er nog een logje komen. Het weer zat soms even tegen 
maar we hebben een mooie dag gehad en hebben weer wat leuke foto´s gemaakt
als aandenken. Volgend jaar zeker weer =)

 Zijn jullie ook (een keer naar zoiets) geweest?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik wil er nog steeds een keer heen , ik vergeet alleen altijd de datum op te schrijven.
    Ik ben zeer benieuwd naar je foto's.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me erg leuk, ben er nog nooit geweest.
    mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er grappig uit, al ga ik zelf nooit naar zulke festivals.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke foto's! Toch nog steeds jammer dat ik niet geweest ben, maar goed dit keer even geld bij elkaar houden voor de vakantie!

    Ik ben der ik zo'n 3/4 keer naar castlefest geweest en vind het naast de Elf een erg leuke buiten beurs! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's, ik ben ooit naar de fantasy beurs geweest, lijkt dat een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit. Zelf ga ik nooit naar dat soort feesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sounds like a great day.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee, nog nooit maar je maakt mij wel nieuwsgierig! Wat jij schrijft klinkt als een heel leuke dag, ik ga de link eens bekijken. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥