Vakantie babbels & Een nieuwe lay-out

by - juli 19, 2012



De dagen gaan snel, de vakantie wordt met de dag korter. Elke dag zelf bepalen wat

 je gaat doen of wat je juist niet gaat doen. Het bevalt mij wel. Het huis wordt weer 

netjes en schoon gemaakt, de was wordt gedaan, er komt weer een nieuw bloemetje
op tafel.. altijd gezellig. Helaas is het erg slecht weer, lang naar buiten gaan is er niet bij.
De wind en de regen winnen het van de zon. De weersverwachting laat zien dat het 
volgende week beter zou worden, daar hoop ik dan ook maar op.


Helaas hebben Vriendlief en vriendinnen geen vakantie dus qua afspraken en
dagjes weg is het rustig.  De dagen worden gevuld met borduren, de seizoenen van
 Buffy the Vampire Slayer kijken, lezen en knutselen aan de site.
Vandaag is er weer een nieuwe header ontstaan. Eentje die ik een tijdje hoop
te houden. Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.

Genieten jullie ook van jullie vakantie of moet je alweer aan de slag?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Eigenlijk is het weer ideaal voor jou, als ik het zo lees: nu het weer slecht is ben je heerlijk binnenshuis bezig met gezellig maken en als het mooie weer begint, ben je klaar om heerlijk naar buiten te gaan :-)
    Ik moet nog ruim een week en dan mag ik ook 2 weken mijn wekker uit laten.
    Geniet er verder van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas zit er voor mij voorlopig geen vakantie in.
    Af en toe een dagje weg en hopen op mooi weer om dan van de tuin te kunnen genieten.

    Je blogheader ziet er goed uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige header,
    fijne vakantie nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, je header.
    Ik ben zelf aan het genieten van een aantal vrije dagen. Vakantie heb ik pas over meer dan een maandje. Maar die vrije dagen zijn ook zeker niet verkeerd (vooral niet als je eigenlijk gewoon had moeten werken..)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk genieten! Ik heb al best veel vrij gehad en doe nu vakantiewerk.. Vriendinnen zijn allemaal aan het werk dus doordeweeks ga ik niet met hen een dagje uit oid. Dat is wel jammer, maar afgelopen woensdag zijn wij met de meiden uit eten geweest en vanavond spreken wij met zijn allen af voor een spellenavond. Saai is het dus niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Michelle,

    Hopelijk krijgen we volgende week de zon wat te zien, zal dan wel ineens weer teveel van het goede zijn :-)
    Geniet van de vakantie en nu nog even van het borduren en je dieren,..

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie header maar dat wist je al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je layout is weer mooi geworden! Ik heb op dit moment zolang als ik wil eigenlijk vakantie aangezien mijn werk niks laat horen... Dus ja ik vind het nog wel even prima zo, mag ook wel nu vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi de header! de vakantie is voor ons nu voorbij maar nu wordt het mooi weer dus nog volop genieten van de tuin e.d. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥