Een nieuwe week en Bladzijde

by - juli 22, 2012


Her Special Place werd even aan de kant gelegd en de Fall Fairy werd weer eens in
handen genomen. Langzaam kwamen de kruisjes van een nieuwe bladzijde tevoorschijn.
De gedachte 'oh eventjes maar en dan weer snel verder aan Her Special Place' verdween al
na een paar uurtjes. Nieuwe garen werden bijgehaald en zo kon ik weer heerlijk verder
borduren. Deze aankomende week heb ik nog vakantie, het zou wat beter weer worden
dus dat zou wel fijn zijn. De stap om te gaan wandelen, sporten en naar de stad gaan wordt
dan ook wat kleiner. We zullen zien wat deze week zal brengen.




You May Also Like

9 Reacties

  1. prachtige vordering, mooi al die details

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vordering, en nog een fijne week ook ik hoop op mooi weer en dat ik deze week de regenpak niet nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een mooie stuk aan bijgeborduurd. Geniet nog van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van de aankomende week, Fall Fairy wordt weer wat mooier.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wordt zeker een pracht exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stukje heb je weer gezet! En laat dat mooie weer maar komen :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om de voortgang zo te zien, geniet van het lekkere weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke vordering en mooie layout voor je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥