Nieuw Borduur- Record

by - juli 17, 2012


Er is weer een week voorbij sinds mijn vorige update van Her Special Place. In een week is
er veel geborduurd, helaas voor mij zat er veel glitterdraad in. Dat borduurt toch wat moeizamer
 en langzamer. Maar ik mag niet klagen ik heb een halve bladzijde in één week geborduurd.


Zo snel heb ik nog nooit een bladzijde afgekregen, zal wel komen omdat het eind in zicht is. =)
Ik heb het even nagekeken en ik moet nog 2 hele bladzijdes en 3 bladzijdes met enkele steken.
Zo'n 2.5 bladzijde bij elkaar denk ik, maar eerst ga ik weer wat steekjes aan de Fall Fairy zetten.
Na maanden alleen Her Special Place in handen te hebben gehad begint het wel te kriebelen hoor,
de fijne steekjes van de Fall Fairy roepen me. Eventjes dan, want zij moet eerst af.

You May Also Like

8 Reacties

  1. Het wordt echt heel erg mooi Michelle! Dat wordt echt een pronkstuk aan de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Michele,
    Ik wil je feliciteren met je geduld. Dat zal een prachtstuk worden. Ben al benieuwd om het volledig af te zien. Ik volg de evolutie al bijna een jaar denk ik.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is zo mooi Michelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtwerk. Maar ik kan me wel voorstellen dat je aan iets anders toe bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Michelle,

    die Fee ist sehr schön.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze wordt echt mooi! Nog even en je bent over de helft heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben zo benieuwd naar het eind resultaat, erg mooi.. nu al!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat word het toch mooi en wat ga je toch rap :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥