Eerste stage dag en nieuwe planten

by - juli 31, 2012


Vandaag was het dan zover, de eerste dag op mijn nieuwe stagebedrijf.
Een best grote dierenkliniek met twee dierenartsen en twee assistentes.  Met zenuwen 
stapte ik op de fiets, de bus en trein zijn nu niet meer nodig aangezien het maar 25
minuten fietsen is. Na een paar uur waren mijn twijfels weg, dit is een super leuk bedrijf.
Niet alleen heb ik aardige en behulpzame collega's, ik zie ook veel leuke patiënten langs
komen. Zo kwam er vandaag een hond binnen met een baarmoeder ontsteking en werden
er Echo's gemaakt van een drachtige hond. Leuke dingen die ik nog niet eerder heb gezien.
Ik mocht zelfs mee op een huisbezoek, ik heb mij dus prima vermaakt. Elke week zal ik
24 uur op het bedrijf te vinden zijn. Voorlopig zijn dit 3 hele dagen, misschien zal dit
 straks anders zijn, dat ligt aan mijn rug en hoe goed ik dit kan volhouden.



Gisteren ging ik naar de Intratuin voor een Bonsai boompje. Er waren niet veel leuke,
 jammer maar helaas ik heb ze niet meegenomen. Je kan ze wel op het internet
bestellen, je kan ze zelf zaaien en opkweken. Misschien dat ik mij hier later eens
in ga verdiepen. Wel heb ik wat andere leuke planten gekocht voor binnen en buiten.
 Zo zijn de plantenbakken op het balkon opgefleurd met een Vlijtige Liesjes in de kleur
 roze en voor binnen heb ik nieuwe potten met daarin een Crassula gekocht
Wat nieuwe plantjes en decoraties kunnen je huis weer helemaal vernieuwen =)



You May Also Like

7 Reacties

  1. Super dat je eerste dag goed ging :) de eerste dag is altijd spannend en wat leuk al die plantjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello

    Your flowers are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste dagen op een nieuwe plek zijn altijd spannend, gelukkig dat het gezellige collega's waren, dat maakt het een stuk prettiger. Die vetplantjes op tafel zijn leuk, en makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt inderdaad al een leuke stage! Ben benieuwd naar wat je nog meer mee gaat maken! En je hebt leuke dingen gekocht zeg :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Laura

    Als je het leuk vind kan ik af en toe wel een logje plaatsen over wat ik allemaal op stages doe en mee maak =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt erg leuk! Fijn dat het zo goed ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je eerste stagedag een leuke was! Toch altijd wel spannend.. Ik zie er zelfs een beetje tegenop haha en het is nog lang geen september! Drukke lange dagen, vroeg op, nieuwe mensen.. Zal ook wel weer loslopen!
    Je hebt mooie planten gekocht! Gezellig zo en de natuur naar binnen gehaald. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥