Ware grote

by - juni 18, 2012

Naar aanleiding van de vele reacties heb ik besloten om hier een
apart logje  over te maken. De meeste bezoekers waren allemaal
zo verwonderd om hoe groot  'Her Special Place' nu echt gaat
worden. Helemaal niet bij stil gestaan dat de meeste foto's van
mij haar ware afmetingen niet laten zien. Daarom speciaal voor
 jullie. 
Her Special Place op ware grote. Ik ben 1.68 meter dus
kijk en vergelijk :) 
Ze komt niet helemaal tot onderaan hoor, ik
denk dat ik 75% van de stof maar 
gebruik en dat is inclusief  ruimte
voor het inlijsten.
Het is een erg fijn werk om aan te borduren, mooie
zachte kleuren 
en toch ook wel grove steken. Heel anders dan de mini kruisjes
van de
Fall FairyStraks komt er nog een gedeelte van het lichaam en de jurk en
dan wordt 
het borduren met groen, veel groen!
De ware afmetingen van de Fall Fairy en Cheeta With Cubs komen ook nog ^^

You May Also Like

13 Reacties

  1. Het is mooi zo'n foto, ik wil ook elke maand een foto van een borduurwerk doen hoe ver ik ben enz. Is wel leuk krijg je ook een beter beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Elisa
    Dat is wel leuk ja, als je de borduurwerken neerlegt krijg je ze toch niet helemaal mooi en goed erop he. Zo is het duidelijker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Wat zal dat mooi hangen aan de muur.... Mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk om te zien dat het zo groot wordt, daar komt wel een flinke lijst omheen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het geweldig, wat zal dat mooi staan als het af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg en zo mega groot. Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuk om zulke foto's te zien! En ze is idd erg groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk om het zo te zien en je hebt gelijk het is echt groot.
    De kleuren zijn prachtig.

    Veel plezier nog met haar.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is echt groot! Gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt geweldig om te zien hoe groot hij wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kunstwerk gaat dit worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig borduurwerk is dit, de kleuren en afbeelding spreken mij heel erg aan
    veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, mooi hoor. respect voor je geduld. Wat een klus!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥