Schaduw bloemen

by - juni 19, 2012

Het is alweer lang geleden dat ik wat kaarten heb laten zien.
Ik pak toch wat vaker mijn borduur of haakwerken, maar af en toe een kaartje maken is
toch ook wel weer erg leuk. Eigenlijk wil ik proberen om elke week sowieso één kaart te
 maken, om die voorraad weer een beetje aan te vullen. Laatst kocht ik schaduwpapier
het geeft een leuk effect vind ik. Materialen genoeg, misschien nog een keer wat
andere borduurvoorbeelden en ik wil graag een standaard waar je de kaarten op kan
zetten om ze wat beter op de foto te krijgen.




You May Also Like

6 Reacties

  1. Het zijn hele mooie kaarten geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap werk! Ik vind de onderste het mooist, maar ook de roze is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze schitterend, mooi gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk is dat he? Ik maak zo af en toe een 3d kaart wat ook erg leuk is om te doen. Daarvoor waren het vooral creatieve kaarten, maar sinds ik de 3d boekjes van wibra heb gekocht maak ik ze in 3d. De schaduwpapiertjes zijn erg leuk! Die ga ik onthouden =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg. Ze zijn echt heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥