Tijd voor iets nieuws

by - juni 17, 2012


Soms heb je gewoon zin in wat nieuws, je verwelkomt het nieuwe en zegt gedag tegen het oude.
Vandaag wou ik een andere look maken voor de site. De laatste tijd ben ik steeds meer foto's aan het 
bewerken, het idee om een nieuwe lay-out te maken was natuurlijk ook aanwezig. Na even knutselen
en prutsen ben ik aardig tevreden. Aan de rechterkant is de lange zijbalk verdwenen, het geheel werd
 verstoord, alleen nog maar de labels omdat dit handig is. Het idee was namelijk om één geheel te
 creëren, iets wat bij de inhoud van mijn site past. Sommige dingen wil ik nog gaan aanpassen
maar dat zal in de loop van de tijd wel gebeuren. Voor nu verwelkom ik jullie op mijn vernieuwde
site. Graag hoor ik jullie meningen, ik wil natuurlijk wel dat jullie je hier thuis voelen ;)

You May Also Like

10 Reacties

  1. Je hebt een leuke lay-out gemaakt zeg, applaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooi blog! Via 'kostelijk leven' kom ik even bij je langs, en ik kom zeker terug.
    Groetjes Mirjam Kakelbont

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is erg goed gelukt :) Mooi fijn he die site :D

    ps. klopt het dat je foto beetje wazig is of ligt dit aan mijn eigen pc?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een mooie layout van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind je nieuwe layout zeker geslaagd. Mooie kleuren heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Elisa
    Ja klopt, de foto waar ik op sta is wat wazig. Door al dat passen en meten ben ik bang.
    Een geweldige site ja ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor al deze leuke reacties ^^ Ik ben blij dat jullie de lay-out ook mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er heel mooi uit!!!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het heel rustgevend en het past prima bij jou (voor zover ik je "ken")

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥