Ontmoeting Elisa

by - juni 16, 2012

Soms ken je elkaar al jaren, praat je bijna iedere dag en toch heb je elkaar nog nooit ontmoet.
We kennen elkaar al een paar jaar via blog en kletsen dagelijks op Facebook, maar de afstand van
236 km houd je toch aardig bij elkaar weg. Gelukkig bestaat er de OV Chipkaart voor studenten.
 Gisteren was het dan zo ver, ik ging Elisa ontmoeten. Hoe zou het gaan, hoe zou ze er nu echt
uitzien, klikt het wel? Dit waren een aantal vragen die door mij hoofd gingen. Maar ik moet zeggen, 
we waren station nog niet uit of het voelde al vertrouwd. Het gevoel dat je elkaar al jaren kent was
bij mij sterk aanwezig. Eenmaal thuis had zij een leuke verrassing voor mij. Een weckpot met een
 heerlijk recept en ingrediënten voor Brownies. Super leuk bedacht en gemaakt! Daar gaan we
binnenkort eens heerlijk van smullen. Het was ook erg  leuk om elkaars borduurwerken te zien,
de steekjes die je normaal alleen op foto's ziet, liggen nu ineens voor je. De beide Fall Fairy's
hebben we ook  bij elkaar gelegd, leuk om te zien hoe de  vleugel er in het echt uit komt te zien,
de prachtige, kleur combinaties en fijne kruisjes. Elisa schrok best wel hoe groot Her Special Place
nu eigenlijk wordt, ook op haar facebook en site las ik de verrassende reacties van haar volgers.
Ik zal binnenkort eens foto's van al mijn borduur werken maken, zodat jullie kunnen zien hoe ver
ik ermee ben en hoe groot ze nu echt worden.



Ik vind het altijd bijzonder als twee mensen elkaar leren kennen via internet, zo ver uit elkaar en dan
toch een vriendschap opbouwen.  Om elkaar dan in real life te ontmoeten .. dat vind ik gewoon super.
 Elisa dankjewel voor de leuke en  gezellige dag, hopelijk zien we elkaar gauw weer  =)

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ja, via internet kunnen mooie vriendschappen ontstaan!
    En het is erg leuk om elkaar dan te ontmoeten, vaak is de klik er wel als die er via de mail of chat ook al was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om jou ervaring ook te lezen, het toverde een lag op me gezicht. Dankjewel en ook ik hoop dat we dit gouw weer kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk jullie bezoekje aan elkaar. Ik heb op Elisabeth haar blog gezien hoe groot jou fairy wel is. Enorm seg! Ik schrok er wel even van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi niet alleen via internet kunnen vriendschappen ontstaan maar ook liefdes xD (zoals bij mij en vriendje) Maar het klinkt idegeval als een erg leuke dag en je werk is idd heeel groot! Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat "klinkt" als een gezellige ontmoeting, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Ik dacht ook dat Her special place kleiner was, echt geweldig om te zien hoe groot het wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het klinkt inderdaad gezellig. Las het blogje al bij Elisabeth :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dat het zo goed klikte en een heerlijke dag samen hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥