Tattoo Inspiratie: Nummer 4

by - juni 11, 2012

Wie mij al wat langer volgt weet dat ik gek ben op Tattoos (klik). Ik heb er zelf nu 3 en ben nog lang niet klaar,er zullen nog meer volgen.De ene vind ze mooi, de andere juist niet.  Het zijn souvenirs van het  leven, je lichaam is een leeg doek en net zoals het leven zelf is het aan jezelf om het op te vullen. Zo kijk ik er tegen aan. Ik ben ook erg blij met mijn kunstwerkjes.  Vorig jaar Juni was het voor het laatst dat ik iets liet zetten, mijn mooie Cherryblossom(klik).  Het begint alweer te kriebelen. Misschien omdat het mooi weer wordt en dat mensen zich  luchtiger gaan kleden zodat de Tattoos weer zonlicht zien of het overschot aan ideeën.  Zomaar wordt er niet iets gezet, al mijn Tattoos hebben betekenis. Zo ook mijn volgende. 


Sinds mijn Opa ( 4 jaar geleden) is overleden loop ik al met het idee om een Tattoo te laten zetten aan nagedachtenis aan hem. Ik heb geen begraafplaats of plek waar ik heen kan gaan om hem te herdenken dus een plekje hebben mis ik wel. Een jaar terug vond ik Her Special Place, precies  datgene wat ik miste. Ik zou en moest deze maken en inlijsten. Zo gezegd zo gedaan, na een tijdje  besefte ik dat ik graag een waterlelie wil. Opa hield van vijvers, zijn aquarium en vissen dus een waterlelie vond  en vind ik nog steeds wel toepasselijk.


Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds dat ene ontwerp nog niet gevonden. Ideeën genoeg maar tot nu toe staat er nog niks op papier. Afbeeldingen worden opgeslagen, van Wallpapers worden onderdelen uitgeknipt, gepuzzeld, geplakt de map stroomt over van ideeën. Een Libelle  (dragonfly) heb ik altijd al mooi gevonden, en deze zal het ontwerp denk ik helemaal af maken.

Ideeën genoeg, nu nog de uitvoering. Misschien toch eens de potloden erbij pakken.

# Wordt Vervolgt #

Hebben jullie ook Tatoeages? En heb je er zelf ooit eentje ontworpen of liet je dat doen?



You May Also Like

9 Reacties

  1. Ik heb inderdaad ook een tattoo en tribal met dolfijnen, heeft geen betekenis maar vind dolfijnen gewoon mega mooie dieren. Heb hem op mijn onderrug staan. Graag zou ik nog frettenpootjes willen laten tattoëren. Maar ben nog even de pijn niet vergeten, moet me eigen er weer even overheen zetten. Gelukkig is het maar 1 half uurtje werk, dus lang pijn lijden is het niet...haha. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,

    Hier geen tatoo , maar ben wel benieuwd de welke gaat kiezen. Als het een betekenis moet hebben, lijkt het me iets moeilijker kiezen. Want je wilt dat het dat weergeeft wat je voelt vanbinnen hé. Succes.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeps, ik zit met mijn zoon zijn account bezig, snel wijzigen nu :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie idee om ter nagedachtenis van je opa een tattoo te laten zetten! Ik heb er zelf geen maar ik vind ze wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mijn levensdagen niet!
    Ik houd juist van mijn blanke huid.
    Tekenen en schilderen doe ik wel op papier of een doek.
    Maar je ideeën zijn wel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yeps ik heb er ook eentje.
    Heeft geen speciale betekenins, gewoon iets dat ik mooi vond.
    Ze staat er bijna 20 jaar op en heb er nog geen moment spijt van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Chantal
    Frettenpootjes is inderdaad een leuk idee, al enig idee waar je ze zou willen laten zetten? Ja sommige plekken zijn wel pijnlijk ja. Zelf heb ik er nooit zo'n last van..

    @Jaimie
    Zal nog wel eens wat voorbeelden en designs posten. Het is inderdaad moeilijk om de goede, die ene speciale te vinden. Maar ik ga net zo lang door totdat ik hem vind ;)

    @Pauline
    Haha dat kan ook ja,moest wel lachen om je reactie. ;)
    Wat de een mooi vind, vind de ander juist niet, apart eigenlijk he :)

    @Tania
    En daar gaat het om, dat je er blij mee bent, dan maakt het ook eigenlijk niet om of er een betekenis achter zit..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelf heb ik geen tatoeage en wil er ook eigenlijk geen. Wel een hele mooie gedachte erachter om een tatoeage te laten zetten .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik heb ze ook (4). Bestaande ontwerpen maar waar ik wel achter stond destijds. Maar er is een periode geweest dat ik er spijt van had. Nu voelt het wel weer goed.'t Is blijvend hè!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥