Pioen Rozen en Verjaardag

by - juni 06, 2012

Steeds meer begin ik mooie foto's te waarderen. De woorden die niet staan geschreven
maar die ze wel uitbeelden, schoonheid. Vandaag heb ik eens een korte fotoshoot
van onze Pioenrozen gemaakt. Ik vind ze aardig goed gelukt.


Dit vind ik zelf een hele mooie!

Al helemaal uit, mooi he dat gele hartje



Aankomende dagen zal ik niet veel schrijven, ik hou namelijk op meerdere dagen
mijn verjaardag ( 7 Juni, morgen dus) samen met vriendlief, ouders, familie en vrienden.

Liefs Michelle

You May Also Like

10 Reacties

  1. Mooie foto's zijn het geworden! En natuurlijk alvast gefeliciteeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zien er goed uit! Alvast gefeliciteerd en laat je maar goed verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne verjaardag, geniet er van!

    De foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn echt mooie foto's geworden en een fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wens je een gelukkige verjaardag
    en je foto's zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wens je een gelukkige verjaardag
    en je foto's zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je pioen rozen zien er prachtig uit! Heel veel plezier met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ten eerste gefeliciteerd :) en foto's zeggen inderdaad soms meer dan 100 woorden, en ze zijn goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo is het bij mij ook jaren geleden begonnen. Foto´s steeds meer waarderen en er elke keer zin in hebben er buiten op uit te gaan met de camera. De foto´s zijn goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi rozen zijn dat he? Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥