Een dagje van een student

by - juni 05, 2012


Met toch een klein beetje tegenzin werd deze week begonnen.
Twee saaie dagen waren het vooruitzicht van zondag. Twee dagen van oefen examens,
wachten, tussenuren, portfolio besprekingen en toetsen. Nu is het dinsdag avond.
De laatste toetsen zijn gemaakt ( en eentje al gehaald), vele onderwerpen zijn er dit jaar voorbij 
gekomen, van EHBO voor dieren tot zintuigen en wetgeving. Want ook dierenarts assistentes hebben
met bepaalde regels te maken. De toetsen zijn allemaal met een goed gevoel en dikke voldoendes 
afgesloten. De oefen examens ben ik weer een jaartje vanaf en mijn portfolio werd doorgekeken. 




Mijn punten en cijfers zagen er keurig uit, alleen moet ik meer bewijsstukken maken. 
Met bewijsstukken laat je zien wat je doet op stage en wat je al kan en eventueel nog wil
verbeteren bijleren. Een soort stappenplan/theorie met zelfreflectie dus. Een hele klus nog, iets
waar ik de komende twee weken hard mee aan de slag ga. Nu komt mijn verjaardag 
eraan en wat vrije dagen. De betere helft van deze week dus  :)

Jullie nog leuke plannen voor deze week, of zijn jullie ook druk met het afsluiten
van dit schooljaar?


You May Also Like

6 Reacties

  1. Dat klinkt allemaal best als een flink druk op de schouders. Succes met de laatste loodjes en een heel fijne verjaardag gewenst! Alvast gefeliciteerd! Wanneer ben je jarig?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je werkt hard, ga zo door!
    Straks heb je lekker vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt allemaal best goed! Maar wel heel veel! (Gefeliciteerd met je behalen van de toets!) Ik ben vooral bezig met het afsluiten van mijn opleiding en moet volgende week alles af hebben. Morgen heb ik nog een dagje stage en dan lekker twee dagen vrij waarvan ik er eentje naar een vriendin ga en de andere werk ik nog aan wat opdrachten.. Verder moet ik ook nog zaterdag stage lopen en dan weer twee vrij haha! Veel vrij deze komende dagen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mij is vrijdag nog de grote dag. En leuke plannen, ik denk dat je die wel weet. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig meid!! Heerlijk om nu ook wat leuke dagen te hebben. Juist die afwisseling maakt het dat je het langer vol houd! Ik ben ziek dus ik zie met de dag wel wat ik doe. Werken is 2 dagen afgezegd en morgen maar eens bekijken of ik vrijdag naar de PDA (telefoon met software voor de thuiszorg) training ga en zaterdag verjaardag. Ik bekijk het per moment per dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga zo door, goed bezig al klinkt het best pittig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥