Begin van de lotus

by - juni 03, 2012

Met ieder steekje die ik zet wordt ze groter en mooier.
Zoveel kleine kruisjes die in dit werk gaan.
We zijn nu aangekomen bij de waterlelie. Een favoriet
stuk van mij. De mooie paars en lila tinten sieren het doek.

Veel zal er de komende dagen niet geborduurd worden,
de laatste toetsen van dit jaar moeten worden gemaakt.
Vanaf woensdag zal het met schoolwerk rustiger worden,
tenzij ik iets moet herkansen natuurlijk.

Achterin de week wordt mijn verjaardag ( 7 juni) gevierd,
een aantal leuke afspraken met vriendinnen en klasgenoten
werd er in  de agenda genoteerd.

Maar eerst vandaag, een beetje borduren, ontspannen,
leren, serie kijken en gezellig bijkletsen met een vriendin.
Fijne zondag nog iedereen ^^


You May Also Like

11 Reacties

  1. Succes met je komende week.
    Dit werk blijft mooi om te zien groeien.

    Nog een prettige zondag.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de aankomende week, dit werk word prachtig, die kleuren zijn mijn lievelingskleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo'n mooie afbeelding waar je mee bezig bent! Super!
    Heel veel succes met de laatste loodjes en veel plezier met alle gezellige bezigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze wordt prachtig. Dat paars is echt heel mooi. Veel plezier met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat mooi die lotus! Wens jou heel veel succes aankomende week. Zet hem op! Nu eerst fijn genieten van de zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent al ver. Prachtige afbeelding. Veel borduur plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi wordt ze en de lelie ziet er al goed uit. Veel succes met je toetsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi werk en je bent er al ver mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap zeg, die kleine steekjes. Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥