Budew

by - juni 12, 2012

Dankzij Elisa heb ik een super leuke website ontdekt. Je kan er mee Scrappen voor foto albums,
maar als je op het einde een printscreentje maakt, krijg je dus gewoon hele leuke foto's.
Laatst mocht mijn Dwerghamstertje Budew even in de bal rond lopen in de kamer, natuurlijk
vonden de katten dit erg interessant en levert dit dus leuke foto's op :)




Niet handig dat ik dit leuke programma heb ontdekt aangezien ik druk voor school
bezig moet :) Maar even knutselen en prutsen moet toch kunnen...

You May Also Like

7 Reacties

  1. Ow ja, zulke leuke dingen komen meestal op de verkeerde momenten op je pad; ik hoop niet dat je allerlei ideeën gaat krijgen tijdens het studeren :p Maar je er even door laten afleiden moet toch kunnen en eerlijk is eerlijk: tijdens dit spelen gaat het toch ook over dieren (in dit geval dan) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het ook, er zijn zoveel leuke dingen te vinden op het WWW, dat er vaak te weinig tijd zit in een dag hahaha..
    je hebt een leuk blog.

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt zo.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit. Lijkt me ook een erg leuke website :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg een website om te scrappen! Ik doe het zelf via paint shop pro en kits die ik heb gedownload. Zeer leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥