Sunshine award

by - juni 24, 2012


Ik kreeg van Engjelushe deze leuke award.
Zal het zonnetje nu eindelijk eens  
een beetje gaan schijnen dan?
Tot nu toe zie ik alleen maar dikke regenwolken, goed
voor de tuin, af en toe wat 
minder goed voor je humeur ;)

Ik vind vragenlijstjes altijd leuk om bij een ander
te lezen dus ik neem deze dan ook graag over.





1.Wat is je favoriete dier?


Ik heb meerdere dieren die ik erg leuk vind. Katten en knaagdieren zijn denk ik wel mijn favoriete 
dieren qua huisdier. Ook in de dierentuin ben ik niet weg te slaan bijde katachtigen, laatst toen ik 
in Rome was heb ik deze prachtige Lynx op de foto mogen zetten.  Ik heb er welgeteld 62 foto's
van gemaakt en ik ben er een half uur bij blijven staan. En natuurlijk de stokstaartjes, die zijn 
gewoon super schattig! Als ik buiten ben zie ik erg graag libelle's, waarom? 
Geen idee eigenlijk ik vind ze erg mooi,  elegant en mysterieus.



2.Wat is je favoriete getal?  
7

3.Wat is je favoriete non-alcoholische drank? 
Thee, bitterlemon en ice tea met citroen.

4.Facebook of Twitter?
Facebook, ik heb geen Twitter. Social Media vind ik leuk maar genoeg is genoeg.
Heb soms tijd te kort, dus ik vermaak me prima met Facebook en Blogspot ^^


5.Wat is je passie? 
Dieren, vandaar ook de opleiding dierenartsassistente, mijn eigen huisdieren omdat ik
echt niet zonder ze zou kunnen, mijn vriend, en creatief zijn. Borduren doe ik graag maar
ik maak ook graag 3D en Borduurkaarten en Amigurumi knuffels.


6.Krijgen of geven?
Beiden, ik geef vaak mensen zomaar een cadeautje maar ik vind het ook erg leuk om
dingen te krijgen. Vooral als mensen echt goed hun best ervoor hebben gedaan, iets 
persoonlijk hebben uitgezocht of iets voor mij hebben gemaakt.


7.Wat is je favoriete patroon? 
Eentje maar? pff moeilijk hoor.Ik denk in het algemeen patronen van dieren, bloemen, 
natuurlijke vormen en fantasy. Dit zie je ook goed terug in mijn borduurwerken en 
mijn kaarten.


8.Wat is je favoriete dag van de week? 
Mijn weken verschillen heel erg, ik kan er erg van genieten als ik na een drukke tijd
lekker een dagje thuis ben. Kopje thee, een muffin erbij, mooie muziek of een leuke film/serie
erop en borduren maar.. heerlijk! Dus ik heb geen voorkeur voor een bepaalde dag.


9.Wat is je favoriete bloem?

Ik vind veel bloemen mooi maar ik denk toch de Lelies,  
Orchideeën, grote rozen
en ranonkeltjes. 
Van buiten-bloemen vind ik de waterlelies en  kersenbloesems erg mooi.
Zo mooi dat ik er zelfs tatoeages 
van heb en laat zetten ;)

10.Wat is je favoriete land? 
Ik heb geen favoriet. Ik ben op vakantie geweest in Duitsland, Barcelona, Londenen Rome.
Allemaal heeft het wel iets. Ik vind landen met mooie natuur erg aantrekkelijk.

Ik moet eigenlijk de award door geven aan 10 mensen maar ik geef hem aan
al mijn volgers. Omdat iedereen wel eens wat zonnestralen kan gebruiken ;)

Liefs Michelle

You May Also Like

5 Reacties

  1. Leuk om je antwoorden te lezen. Ik heb hem ook gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat met je award, leuk om je antwoorden te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag!
    Misschien neem ik hem wel van je over :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo jouw antwoorden te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Nu weet ik nog weer wat meer over jou. Fijn he om te genieten na een dag/week druk te zijn geweest? Daar geniet ik ook altijd extra van!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥