Dichterbij het eind

by - juni 23, 2012



Je kunt merken dat ik wat meer uurtjes thuis heb doorgebracht, met het
afmaken van 
de waterlelie is nu ook deze pagina afgerond. Nog maar aantal
pagina's te gaan,  
sommige zijn  maar half dus dit zal veel sneller gaan. De paars tinten worden weer opgeborgen en nu
kan ik verder gaan  werken met groen en blauw. Langzaam zal het blad van de waterlelie
worden afgemaakt. Maar eerst moeten de laatste verslagen geschreven worden, na aankomende
woensdag heb ik geen schoolwerk meer, alleen nog stage dagen. Nog iets meer dan 3 weken 
volhouden en dan heb ik heerlijk even zomervakantie. Hopelijk zal deze dame wat sneller gaan
groeien in deze periode 
om vervolgens te mogen inlijsten en bewonderen aan onze muur.








You May Also Like

13 Reacties

  1. Het wordt zooo mooi, echt waar!
    Succes met de laatste loodjes schoolwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt deze toch gaaf, echt heel mooi! Sterkte met de laatste loodjes van je school werk.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat word dit borduurwerk toch mooi, en helemaal als je het werk in het echt hebt mogen bewonderen. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, het eind resultaat is inderdaad in zicht...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zooo mooi dit borduurwerk, de kleuren zijn heel sprekend. Veel borduurplezier en sterkte met de laatste laatste lootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die waterlelie is prachtig! Je gaat echt goed vooruit. Voor je het weet gaat ze weer af zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er prachtig uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Ik heb je genomineerd voor een sunshine-award. Je kan de regels vinden op mijn blog!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij wordt ect heel mooi. Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gaat goed vooruit, zeker nu ik weet dat het zo'n groot borduurwerk is. Nog even aftellen en dan heb je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze is al heel prachtig geworden, schittend borduurwerk van je

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze wordt echt heel mooi!
    Wat raar dat je eigenlijk nog zo lang moet. De meeste scholen hebben toch begin juli al vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥