Rug update en Her Special Place

by - juni 29, 2012


Eerst even een kleine update over wat ik eerder schreef(klik), ik ben gisteren bij de Fysio
geweest en daar kreeg ik te horen dat er een zenuw in mijn rug is beschadigd.
Vandaar ook mijn rug klachten en de pijn en tinteling in mijn been. Ik moet nu weer
wekelijks naar de Fysio voor verdere behandeling en misschien dat er een paar keuzes
moet worden gemaakt i.v.m stage, school en werk. De oorzaak is een zwakke rug,
verkeerde houding, te belastend werk en te weinig rust. Dus voor nu moet ik rust
houden. Veel anders kan ik ook niet want ik heb 
er behoorlijk veel last van, dus
stage is afgebeld en tot en met maandag ben ik  
sowieso thuis. En voor de rest moet ik
het dus nog even afwachten, kijken hoe het met de behandeling en oefeningen zal gaan.

Ik ben met 'HSP' ook alweer een stukje verder. Nu ik alleen aan haar werk
zie je de kruisjes veel vlugger verschijnen. Ik wil proberen om elke maand sowieso
1 bladzijde af te hebben, dus ik heb het blad in 4 rijen verdeeld. Elke week wil ik
een rij af hebben. Per rij staan er zo'n 1600 a 1850 kruisjes op. Dat betekend dat ik
per dag wil proberen om 250 a 300 kruisjes te zetten. Proberen natuurlijk want het is
een hobby en het moet ook leuk blijven. Misschien dat ik vanaf nu 1x per week hier
een update over zal plaatsen of het mij ook gelukt is om de rij af te krijgen, met
natuurlijk 
een foto van de vorderingen erbij.

Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend en veel handwerk plezier ^^

You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat een mooie vordering van je borduurwerk, het doelen stellen ben ik mee gestopt. Eerst deed ik het ook maar al gouw kreeg ik het gevoel van moeten. En dat moet je met een hobby niet hebben.

    Ik hoop voor je dat je rug gouw over gaat of iedergeval verlicht.

    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal wel goed komen met je borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige vordering, ben helemaal weg van dit patroon. Moet je ook de witte achtergrond borduren?
    sterkte met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Stitchesbyme
    Nee, de achtergrond blijft gewoon zo. Daarom borduur ik ook op linnen, anders stoort het teveel met al die hokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met de behandelingen en oefeningen voor je rug! Hoop dat dit wat gaat helpen. Mooi patroon ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop van harte dat de oefeningen en fysiotherapie helpen, het is zo jammer als die rug je leven gaat bepalen... Beterschap en sterkte!

    Je borduurwerk wordt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, een beschadigde zenuw, dat is niet goed, zeker niet al op jou leeftijd. Verzorg jezelf maar goed!
    Je borduurwerk komt wel af. Daar is geen haast bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte met je rug en doe rustig aan!

    Je borduurwerk gaat goed en het is leuk om steeds de vorderingen te zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte metje rug!
    Wat een mooi borduurwerk.
    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst heel veel sterkte met je rug, ik weet uit ervaring hoe vervelend het is. En je borduurwerk wordt schitterend.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het wordt een herl mooi borduirwerk. Ga zeker door.
    En je rug zal ook over gaan. Gewoon rust nemen en naar jr lichaam luisteren.

    Groetjes vesna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥