Weerribben

by - mei 29, 2012

Omdat het gisteren zulk mooi weer was zijn Vriendlief en ik wezen Kanovaren 
op de Weerribben. Een prachtig gebied bekend om zijn natuur schoon, turf en de rietvelden.


Na 4.5 uur waren we helemaal tot rust gekomen. Heerlijk die rust en stilte.
Alleen het klotsende water en de zingende vogels. Af en toe kwamen er wat eendjes langs 
gezwommen, de reiger zat rustig op zijn maaltje te wachten en in het riet zaten vele gekleurde rupsen.
Een prachtige beleving en dit was zeker voor herhaling vatbaar.

Wat hebben jullie gisteren gedaan? Hopelijk hebben jullie net zo mooie
dag als ik gehad.. 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Ow, wat heerlijk klinkt dat! Jullie zijn toch niet verbrand hè?
    Wij hebben een lekker wandelingetje gemaakt en een terrasje gepakt, was ook erg fijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's, jammer genoeg was mijn dag iets minder. Voor mij was het school, maar nog 6 dagen en dan ben ik klaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo´n dagje!! Ik heb veel achter de pc gezeten, gelezen, genoten van de zon-neefje-nichtje, hardgelopen, voor de studie bezig..eigenlijk een van-alles dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een heerlijke dag. leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De weerribben...dat is wel heel speciaal!
    Daar beleefde ik mijn eerste liefde op een zomerkamp.

    Fijn dat je zo genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's!
    Bij ons was het maandag rot weer dus we hebben niet zoveel gedaan! hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥