Link

by - mei 30, 2012


Persoonlijk heb ik zelf helemaal niets met Legend of Zelda,
games of soortgelijke dingen. Maar toen de verjaardag van een vriendin
eraan zat te komen wist ik gewoon dat ik Link voor haar wou maken. Ze is er namelijk
fan van. Het patroon was al snel op Ravelry gevonden en toen was het haken, veel haken!
Er gaat nog best veel tijd in zitten, al die kleine onderdeeltjes.




Zoals jullie kunnen zien is mijn gezichtje wel anders geworden. Ik kreeg het niet voor elkaar!
Tijd raakte op, ik moest echt verder met school dingen dus ik koos voor een iets makkelijker
oplossing. Ze houd ook van Manga en Anime, dus ik vond dit wel toepasselijk.
( Anime en Manga poppetjes hebben ook allemaal dit soort oogjes)
Misschien toch eens gaan oefenen met gezichtsuitdrukkingen...

Mijn eerste poppetje, figuurtje.. toch wel een beetje trots ^^

You May Also Like

8 Reacties

  1. Die heb je harstikke leuk gemaakt, Michelle, heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze zou mijn vriend hemels vinden... Als Zelda-fan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het hartstikke knap van je!
    Volgens mij haak je helemaal nog niet zo lang en als ik zie wat je nu al allemaal maakt...pff, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super de super leuk gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Pauline
    Ik haak nu een klein jaartje, borduren deed ik het meeste dus het was ook maar een knuffeltje in de zoveel tijd. Nu is daar wel verandering in gekomen. :)
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan! Wat zou ze er blij mee geweest zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem hartstikke leuk geworden, je vriendin is er vast erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥