Keltfest

by - mei 22, 2012

Na wat wikken en wegen besloten Vriendlief en ik om toch naar het Keltfest 
te gaan. Ik ben gek op fantasy en Keltische evenementen maar het is helaas allemaal
niet gratis, mijn weekje Rome was zoals verwacht duurder dan gepland maar wat 
was ik blij dat we toch naar Keltfest  gingen! Ik heb weer mijn ogen uit gekeken.
Wat een mooie natuur, leuke kraampjes,mooie muziek en lieve & open mensen!


Dit soort evenementen is voor mij als thuis komen, een omgeving waar ik mij
fijn voel en inspiratie opdoe. Hier en daar een vriendelijk praatje maken, wat ik anders
nooit echt doe. Bewondering voor elkaar outfit hebben zonder dat mensen je raar
aan staan te gapen..zegt genoeg lijkt mij :)


Back to nature, heerlijk. Niet alleen heb ik genoten van de mooie natuur maar ook
van de taferelen die om ons heen afspeelden. Een kopje soep die ouderwets boven een
vuurtje wordt gemaakt, vrouwen die zitten te handwerken, ridder gevechten, verhalen die 
werden verteld, sieraden die werden gemaakt, de uilen en roofvogels die je kon bekijken
en natuurlijk de gezellig muziek van o.a Rapalje en een ouderwets hapje en drankje.

Het volgende Keltfest en soortgelijke evenementen worden genoteerd en in de
gaten gehouden, dit was zeker voor herhaling vatbaar. :)


Zijn jullie eerder bij zo'n evenement geweest?

Of is het toch niet helemaal zo jouw ding?

You May Also Like

8 Reacties

  1. Heerlijk dat je zo genoten hebt! Het ziet er ook allemaal erg plezierig en gemoedelijk uit. Je hebt mooie plaatjes gemaakt (en staat zelf ook zo mooi op de foto!!!), die een heel prettige sfeer neerzetten. Ik ben ook best gefascineerd door o.a. de keltische kunst (vandaar die Keltische knoop laatst, hihi), maar sinds ik er meer over heb gelezen... die Kelten schijnen nogal wrede barbaren te zijn geweest en dat spreekt me toch minder aan, maar als ik zo jouw foto's zie, denk ik dat toch niet álle Kelten zo waren ;-)
    Dank je wel voor de impressie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm heerlijk he die beursen! Voor mij is het ook altijd thuis komen, even weer helemaal mijzelf zijn! Ik zelf ga altijd naar de elf fantasy fair, castlefest en naar een beurs die hier in de beurt 2x in het jaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto's, ik ben zelf wel eens naar zo iets geweest. Het is een hele leuke ervaring, maar meerdere per jaar word voor mij persoonlijk iets te veel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel leuk uit. Ik ben nog nooit naar zo iets geweest.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Zo te zien heb je genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook wij hebben een keltisch festival! Dat is altijd wel erg gezellig, maar voel me niet net zoals jou er thuis. Fijn dat je zo genoten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog nooit naar toe geweest maar ziet er heel leuk en ontspannend uit.
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dankjewel voor je reactie op mijn blog!
    Leuk zo'n evenement inderdaad maar voor mij iets te ver weg. Ik hoop dit jaar naar het Keltisch midzomer festival te gaan in Groningen. Ik kijk er naar uit, heerlijke sfeer :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥