Giraf Guusje

by - mei 21, 2012

De laatste tijd worden hier wat minder foto's gepost en de woorden blijven
weg. Druk met alles om mij heen. Vooral met school maar ook met bruiloften, feestdagen,
handwerken, uitstapjes (Rome & keltfest), en sociale afspraken. De laatste paar weken
 vlogen voorbij en het einde van het schooljaar nadert alweer. 


Maar nu  ga ik eerst van dit moment genieten, van dit prachtige weer
en van de wol en haaknaalden die in mijn handen liggen. De laatste paar dagen 
werd er aan een nieuw knuffeltje gewerkt, een girafje met de naam Guusje.
Guusje verblijft nu samen met wat leuke slabbertjes en doekjes bij een klein,
pasgeboren meisje.  Nu dit leukerdje is afgewerkt ga ik weer verder met een
ander haakwerkje en misschien zal er hier en daar wat kruisjes gezet worden.

Geniet lekker van deze warme dagen,
Liefs Michelle



You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat een schattig girafje in een mooi kraamcadeautje!

    Heerlijk hè, zo is het wel uit te houden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg!
    Jij bent echt lekker aan de haak tegenwoordig!
    Heel erg leuk om zo'n pakketje te geven EN te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd zeg! Zo super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mies, super leuk en super schattig ^^

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ziet er lief uit!
    Het kleine meiske zal er vast van genieten.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Guusje is echt super leuk geworden. Knap werk! Leuk he om zelfgehaakte cadeaus weg te geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Michelle,

    Wat een lieverdje !! Mooi ingepakt ook !

    En wauw je reisje, wou dat ik daar was :-)
    Hier zit dat in ons gedachten om ooit eens samen met mijn broers, schoonzusje, mijn mama en mijn gezin naar Italië te gaan...wie weet , ooit eens hé...
    Maar ja dan moeten er keuzes gemaakt worden hé, en we zijn allemaal nog aan het verbouwen, dus ja...niet alles in één keer hé. En ook, als we nog wat wachten, zijn de kinderen ook wat ouder, dan hebben ze er ook meer aan hé. Maar ja soms is het leven zo kort, dat wachten ook niet altijd veilig is hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk origineel kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit berichtje had ik geloof ik gemist. Wat is dit leuk geworden zeg.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi girafje, erg leuk geworden en soms is er gewoon heerlijk om even te genieten en niet bij de computer in de buurt te komen.

    Inderdaad het einde van het schooljaar komt er al weer aan voor mij nog 7 dagen en dan is het voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥