Koosje

by - april 05, 2012



Lieve mensen ik stel jullie voor aan : Koosje.
Koosje, dit zijn al mijn lieve volgers.



Koosje is weer een patroontje van Christel Krukkert, dit lieve konijntje
wil ik nog veel vaker maken maar dan met verschillende kleurtjes. Ik heb nu
in totaal 4 knuffels voor het Poekie Project, niet slecht toch!

Mijn geheime project voor mijn vriendin ligt al een paar dagen in het 'afgewerkte-
projecten-laatje' maar deze kan ik jullie pas na woensdag laten zien. Maar ik kan 
jullie verzekeren, het is weer een leukerd geworden =)

Geniet lekker van de paasdagen iedereen!



You May Also Like

10 Reacties

  1. Volgens mij is Koosje een beetje verbaasd om zoveel mensen naar hem te zien staren :-)
    Hij is lief! Leuk om te maken ook. Je hebt al heel wat voor het Poekie-project liggen, heel goed!
    Ik ben wel heel nieuwsgierig wat je voor je vriendin hebt gemaakt....
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk is deze geworden,
    en moet om de naam beetje lachen want zo heet bij ons een vrouw die onze stageplaatsen regeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww wat een lieverd. Leuke kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Koosje ziet er heel leuk uit!!

    Fijne paasdagen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is die Koosje! En wat ben ik benieuwd naar je geheime project!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die leuk! <3
    Jij ook natuurlijk fijne paas dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd is dit, geweldig. Heb je heel leuk gemaakt in deze mooie kleur.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Koosje is echt een lieverd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Michelle,

    Weer bijgelezen hier, mooie creaties zien staan, ook een post met mooie (en zware) woorden gelezen (helaas niet onherkenbaar,hihi).

    Ik wens je nog een vrolijk pasen.

    ps, en blijf wie je bent, tenzij e er zelf last van krijgt :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Koosje ziet er superlief uit!! Dank je om mee te werken aan het Poekie-project!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥