#1 Kameleon

by - april 08, 2012

Laatst kocht ik mijn tweede haakboekje van Christel Krukkert:
`Kleine knuffels haken´. Er staan weer veel leuke ontwerpjes in maar de kameleon 
heeft de eer om als eerste gemaakt te worden. Ik ga deze twee keer maken, eentje met
blauw en de ander met roze. Ze zijn weer voor familie leden :) Aangezien zij er al vanaf 
weet, hoef ik deze projecten niet te verbergen, tijd voor een update dus ^^


 Het lijfje is al redelijk ver, met nog maar een paar toeren te gaan. Met het vullen
denk ik dat de 'goede' vorm er wel in komt. Uitslapen, haken, relaxen en een bezoekje aan
 oma vulden onze eerste paasdag. Eigenlijk heb ik niet zoveel met Pasen, ik heb een paar dagen
vrij en die zijn meer dan welkom. Vanochtend deed ik een ontdekking, maar geen leuke.

Mijn hamstertje Lynk ( die nog maar 6 maand oud was) is helaas overleden.
Geen idee waaraan en dat maakt het extra sneu vind ik. Al mijn anderen zijn allemaal aan
ouderdom overleden op mooie, hoge leeftijden. Helaas komt dit wel vaker voor bij hamsters.
Hij heeft een mooi plek in de tuin bij mijn ouders gekregen. Rust zacht lieve Lynk.



You May Also Like

5 Reacties

  1. Ach, wat sneu voor je dat je hamster er niet meer is. Het kan gebeuren, maar het komt toch onverwachts.

    Die kameleon ken ik wel, al lijkt deze niet heel erg op die van mij. Mooi wordt ie!
    Geniet nog lekker van je extra vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig van je hamster.

    Je kameleon is Prachtig,

    Zalig Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg spijtig van je hamster, soms gebeuren die dingen nu eenmaal inderdaad.

    Je kameleon word wel super. Je haakt zo goed, ben der klein beetje jaloers op.

    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zielig van je hamster... Vooral als je niet weer waaraan..

    Hij wordt prachtig die Kameleon! Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt de kameleon toch leuk!
    En nog steeds sneu van je hamster, nooit leuk als zo'n beestje veel eerder moet gaan!

    (ik ben trouwens toch weer gaan bloggen, url zit onder mijn naam ;)!)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥