Fall Fairy

by - maart 28, 2012


Na een tijdje wat meer geborduurd te hebben zie je gelijk het resultaat.
Iedere borduurster die aan een HAED werkt weet dat ze gewoon erg langzaam
gaan. In dit kleine stukje zitten alweer iets meer dan 840 kruisjes!
Veel donkere kleuren zitten er in dit deel, maar de fleurige bloemen maken
dit al weer goed. Komende tijd blijf ik even lekker verder borduren aan haar.

Morgen heb ik de luxe van een dagje vrij. Eigenlijk is de donderdag een stage
dag,maar aangezien ik een concert om 19.00 uur heb moest ik sowieso eerder
weg. Een stage dag van maar 4 uur is erg kort, dus heb ik de dag vrij genomen.
Om vervolgens een andere dag ervoor terug te komen in de meivakantie.
Een dag waar ik heerlijk zelf kan bepalen wat te gaan doen.
S'ochtends zal ik even de stad ingaan voor de nodige dingen en s'middags word
er aan verslagen gewerkt en komt een vriendin op visite. Het idee om te gaan picknicken
gaat denk ik niet door, er is veel bewolking en lichte regen voor morgen voorspeld,
maar ach dan knabbelen we de zelfgebakken cake en fruitsalade bij mij thuis op.

Hebben jullie nog iets leuks op de planning staan?

You May Also Like

10 Reacties

  1. Je Fall Fairy ziet er weer mooi uit, en je hebt gelijk ze gaan wel langzaam deze patronen maar ik vind ze het heel erg waard.

    Geniet van je vrije dag en je concert!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super mooi uit zeg! Veel plezier met je vrije dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig werkje! Geniet van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer prachtig uit, wat heeft deze toch ook mooie kleuren.
    helaas is donderdag mijn werkdag dus geen borduren en geen genieten van het mooie weer!
    Jij veel plezier met alles.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat word deze prachtig, geniet vandaag van je vrije dag en natuurlijk van het concert.

    Hier staat gewoon een dagje school op de planning.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk een dagje voor jezelf, heb je af en toe eens nood aan ... dus geniet ervan! ik kom juist van de kapper en deze middag komt een vriendin borduren...
    je fall fairy wordt heel mooi en ja gaat nu eenmaal niet zo rap..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zeer mooi, prachtig.

    ik volg je

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zier er al mooi uit!

    Ik ga morgen een paar uur meer met twee bewoners van stage met een uitje en 's avonds ga ik samen met paps naar Sara Kroos!

    Jij veel plezier morgen bij WT! (jaloers)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi stukje borduurwerk, de bloemen springen er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥