Within Temptation

by - maart 30, 2012

Gisteravond om 19.00 uur was het dan zover.
Al 7 jaar keek ik er na uit, een concert mee maken van Within Temptation.
En door mijn lieve ouders ging dit ook gebeuren. 2 uur lang heb ik gewoon kunnen
 genieten van hun prachtige show! Wie de band een beetje kent weet dat ze altijd 
er een mooie show van maken en niet alleen maar een paar nummertjes spelen.
Dit is de 'Unforgiving Theater Tour', er werd een verhaal verteld op een groot scherm
met prachtige beelden van de Highlands en daarbij bijpassende nummer van Within.
Voor wie meer wil weten -> kijk even op hun site of google eens.



Het eerste gedeelte konden we dus genieten van prachtige beelden van de Highlands
en daarbij nummers van hun nieuwe album 'The Unforgiving'. Na de pauze gingen ze
verder met de hardere nummers en konden we lekker rocken op nummers van hun
(beste) album Mother earth en The Silent Force. Mijn  favoriete nummer zoals
Mother Earth, The neverending story en Stand my Ground werden ook gespeeld,
iets wat natuurlijk super gaaf is.


En zoals ik wel verwacht had en stiekem ook had gehoopt, zag Sharon den Adel
er weer prachtig uit. Eerst een mooie,zwierige,witte jurk en later een strak,zwart corset met 
bijpassende rok. Altijd ook geweldig om mensen te spotten en kijken wat ze aan hebben^^

Een aantal nummers om jullie een indruk te geven:





Het was dus een geweldige avond, dank jullie pap en mam voor
dit mooie cadeau <3


You May Also Like

3 Reacties

  1. Altijd leuk om zo iets mee te maken, zo te lezen heb je genoten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je hebt genoten. WT is niet echt een band waar ik van hou.
    Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal inderdaad wel een mooie show zijn geweest.
    Ik vind niet alle nummers mooi, maar er zijn er die ik ook iets harder zet en ze zijn duidelijk te herkennen als je ze hoort op de radio.

    Blijf nog maar even lekker nagenieten.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥