#1 Betty de kip

by - maart 26, 2012

Na wekenlang alleen maar geborduurd en gebreid te hebben vond ik het weer
eens tijd worden om wat te haken. Gelukkig heb ik genoeg boeken en patronen klaar
liggen, en zo zocht ik Betty de kip uit. Een patroon van Christel Krukkert. 



Nog in de maak..
Voor mijn gevoel worden ze toch echt anders dan op de voorbeelden!



Later krijgt ze haar overige 'onderdelen' maar daarvoor moet ik eerst
wol erbij halen. Tot de volgende update ^^

Liefs Michelle

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat leuk zo die kip, ben benieuwt als deze af is. Op naar de volgende foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ziet er wel erg grappig uit!
    Bij mij worden de haaksels ook wel een beetje anders hoor, dan uit de boekjes.
    Ligt aan de naalddikte en het materiaal denk ik.
    Maar ach, als het maar leuk wordt toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo vind ik ze anders ook wel grappig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu lijkt ze zeker nog niet echt op dé Betty, maar dat gaat zeker helemaal goed komen hoor! Veel plezier met haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze ziet er lief uit.
    Succes met de snavel en pootjes.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk, prachtig gemaakt. Ben benieuwd hoe hij straks is als alle odnerdelen er aan zitten.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er al super leuk uit. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij af is...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er al leuk uit, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥