Back Home

by - maart 18, 2012

Al een tijdje miste ik blogspot en vandaag ben ik dan
ook maar weer terug verhuisd. Ik vind het vervelend dat
iedereen alles weer moet veranderen en hopelijk blijft het
bij deze ene keer. Tenminste als iedereen weer normaal kan
reageren. Iets waar ik wel op hoop. Bloggen zonder dat
mensen reacties achter kunnen laten is zinloos natuurlijk.

Gelijk heb ik even de lay-out aangepakt, de vorige was nog
in winter sferen. Nu zijn de mooie krokusjes in het zicht.
Prachtige bloemen die mij echt het lente gevoel geven.
De foto hiernaast heb ik ongeveer 3 jaar geleden gemaakt.
Ik heb er toen een aantal gemaakt en het zijn nog steeds mijn
favorieten.Het idee om bakken met krokussen te halen voor
op ons balkon wordt steeds sterker. Misschien van de week.

Maar voor nu: Welkom terug op Vampiireheart!

You May Also Like

8 Reacties

  1. Fijn dat je terug bent! Wordpress doet tegenwoordig erg vervelend wat betreft reagren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké, ik verhuis weer gewoon mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug, nu doet wordpress weer vervelend dit geeft mij dus nu ook de verleiding om terug te stappen. Ik schrijf wel even wat vaker op de borduursite en hopelijk is het gouw over.

    Natuurlijk volg ik je weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Michelle,

    Ik ben blij dat je terug bent...ik heb je wordpress-account niet gevonden/gevolgd en vond het jammer dat ik niets meer te lezen kreeg!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Ellen

    Leuk dat je me weer gaat volgen :)
    Ik zal jouw blogje ook even tussen mijn bloglovin zetten ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg je hier terug, je blog stond nog tussen mijn links

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je site is leuk geworden! Inderdaad vervelend als niemand kan reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik verhuis gewoon gezellig mee! Je moet gewoon bloggen waar jij wilt ;)! Al verhuis je nog 100 keer ik ga elke keer weer mee :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥