Granny Square Tas

by - januari 16, 2012


Na mijn Vorige logje begonnen mijn handen toch wel erg te jeuken.
Ook al heb ik nog 6 projecten los staan, ik wou graag een Granny haken en aan
mijn tas beginnen. De wol lag er, het patroon werd vlug opgezocht en voordat ik het wist
werden de eerste vasten gezet. Na ongeveer een half uurtje had ik mijn eerst Granny
Square 
gehaakt ^^ Ze zijn simpel te maken en je haakt ze zo lekker ff tussendoor.



Ik maakte twee varianten, één met crème in het midden en eentje zonder. De Granny met
crème vond ik toch wat frisser eruit zien, dus vanaf nu worden ze allemaal zo gehaakt.



Één Granny worden er twee, twee worden er drie en op het moment zit ik al op 4!


Op naar nummer 5...
Zijn jullie al aangestoken met het Granny Square virus?

You May Also Like

5 Reacties

  1. hey, ik kan de resacties weer zien , joepie !
    en dan zeggen ze dat vandaag de meest deprimerende dag van het jaar zou zijn, mooi niet dus !

    je granny´s zijn erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haken is leuk he?
    Als je zo doorgaat heb je voor je het weet een tas, kussen of deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf ht nog even bij borduren en breien houden en zo af en toe kaarten maken.
    Hoewel ik voor nog veel meer hobby's genoeg in huis heb wil ik me toch maar even tot deze beperken.

    Je Granny's zien er wel heel leuk uit, ben benieuwd wanneer je tas af zal zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel leuk uit! Ik ben benieuwd! Ik ben nog niet aangestoken..gun mijzelf er geen tijd voor hihi! Misschien na deze stageperiode pik ik het haken wel weer op. We zullen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥